نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از چهار بانده شدن جاده گردنه حیران خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ 14 December 2018

صدیف بدری اظهار داشت: با توجه به این که هم‌اکنون شاهد افزایش تلفات جانی در جاده‌های استان هستیم و در حقیقت وضعیت راه‌های مواصلاتی استان مناسب نیست به دلیل اهمیت مسئله و تامین سلامتی جانی مردم پیگیر حل این مشکل هستیم که افزودن 25 کیلومتر جدید به جاده سرچم - اردبیل و نصب گاردریل در مسیر آراللو از اقدامات انجام یافته در حال حاضر است.

وی با اشاره به عملیات اجرایی پروژه راه گردنه حیران نیز اظهار کرد: یک تونل در گردنه حیران اردبیل نیز به دو تونل افزایش می‌یابد و این مسیر نیز با تلاش‌های مسئولان و پیگیری‌های انجام یافته چهار بانده شده و تبدیل به بزرگراه خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس بیان کرد: با پیگیری‌هایی که انجام یافته اعتبارات تخصیص یافته به این حوزه افزایش یافته که امیدواریم بتوانیم اقدامات اساسی برای ساماندهی جاده‌های مواصلاتی استان انجام دهیم.

وی تصریح کرد: کاهش تصادفات جاده‌های استان در حال حاضر اولویت اساسی است و باید دستگاه‌های مربوطه از جمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند تا شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در استان باشیم.

بدری با اشاره به این که هیچ یکی از پروژه‌های عمرانی در کشور به بخش خصوصی واگذار نشده است افزود: متاسفانه در این زمینه نیز مشکلات اساسی را شاهد هستیم و نتوانسته‌ایم پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس از افزایش اعتبار پروژه‌های راهسازی استان خبر داد و بیان کرد: در این زمینه اعتبارات مناسبی تخصیص یافته که تحول عظیمی در توسعه پروژه‌های راه استان رقم خواهد زد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
زیاد خرج استان گیلان نکنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
بایداستاراازطرف اردبیلیاتحریم بشه زیادخرج جاده های منتهی به گیلان نکنید.
انشالله ازراه خلخال به درام راه بهتری به مرکزاستان خواهیم داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار