مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: رانندگان وسایط نقلیه باری جریانات اخیر را خوب مدیریت کردند و با آرامش در استان اردبیل به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۶۹۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 15 December 2018
به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: تلاشگران عرصه حمل و نقل بار و مسافر در ماه‌های گذشته بدون توجه به توطئه و ترفند دشمنان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم تلاشی جدی و فراگیر انجام دادند و همچون 26 آذر سال 62 عرق و علاقه خود را به وطن و انقلاب اسلامی نشان دادند.

وی با بیان اینکه در استان اردبیل این جریانات با آرامش خاص و توسط خود شرکت‌های حمل و نقل مسافر و بار و همراهی رانندگان به خوبی مدیریت شد، خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا امکانات مورد نیاز را در اختیار رانندگان قرار دهیم که در این زمینه به اندازه کافی توزیع لاستیک و سایر تجهیزات مورد نیاز در بین رانندگان وسایط عمومی سنگین و سبک قرار گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آغاز طرح زمستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با مشارکت 120 اکیپ خبر داد و گفت: در قالب این اکیپ‌های راهداری راهداران با 251 دستگاه ماشین‌آلات در جاده‌های استان اردبیل به هموطنان ارائه خدمات می‌کنند.

رحمتی افزود: در فصل زمستان 9 راهدارخانه ثابت و سه راهدارخانه سیار به رانندگان و مسافران در طول راه‌های استان به ویژه گردنه‌های صعب‌العبور ارائه خدمات خواهند کرد و امیدواریم با تلاش و مجاهدت راهداران زمستان ایمن و کم‌حادثه‌ای را سپری کنیم.

وی به خرید 15 هزار تن نمک و ذخیره‌سازی آن در انبار راهدارخانه‌ها و مجموعه‌های متعلق به این اداره کل اشاره و بیان کرد: سعی خواهیم کرد با مصرف کم نمک بتوانیم به جسم جاده و آسفالت آن ضرری وارد نکنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین با اشاره به هفته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این ایام را به همکاران بی‌ادعای راهداری و تلاشگران صنعت حمل و نقل تبریک گفت و ادامه داد: ما با همکاری همه دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه پلیس راه، اورژانس و هلال احمر سعی می‌کنیم تا در جاده‌های استان اردبیل در خدمت هموطنان باشیم که در تعمیر و نگهداری و روکش آسفالت و نصب علایم عملکرد این اداره کل قابل قبول و مطلوب بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار