کد خبر: ۶۹۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 17 December 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، «فرهاد تره‌باریان» راننده ناوگان حمل و نقل مسافربری برون‌شهری اردبیل که 2کیلو شمش طلا را پیدا کرد و در یک اقدام خداپسندانه آن را به صاحبش بازگرداند.

تره‌باریان در خصوص جزئیات این ماجرا به خبرنگار فارس در اردبیل، گفت: چند روز پیش به سمت تهران حرکت کرده و در ترمینال غرب، پس از پیاده کردن مسافران و بازدید اتوبوس متوجه بسته‌ای نایلونی شدم.

وی افزود: با بازکردن این بسته متوجه دوکیلو شمش طلا به ارزش حدود 1میلیارد تومان شدم و از همان روز در پی این بودم تا صاحب این شمش‌ها را پیدا کنم.
تره‌باریان ادامه داد: اعضای خانواده نیز با دیدن این مقدار طلا بدون توجه به مبلغ آن اصرار داشتند تا به هر نحوی صاحب این شمش‌ها را یافته و این امانت را به او بازگردانیم.
این راننده پاک‌دست تصریح کرد: این مبلغ می‌توانست زندگی هر فردی را تغییر دهد اما تربیت خانوادگی و اعتقاد به حلال و حرام مانع این می‌شد تا حتی فکر این مسأله به ذهنم خطور کند و تنها دغدغه‌ام یافتن صاحب شمش‌ها بود.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه این شمش‌ها هیچگونه نشانه‌ای نداشتند، نمی‌شد علنا به دنیال صاحبش گشت و از این رو پس از گذشت چند روز صاحب شمش‌ها به پایانه مراجعه کرد که پس از بررسی صحت و سقم گفته‌های وی با همکاری مسؤولان پایانه این بسته به صاحبش بازگردانده شد.
تره‌باریان با تأکید بر اینکه سعی کرده هیچ‌گاه تسلیم وسوسه‌های شیطانی نشود، اظهار کرد: مهم‌ترین داشته و سرمایه زندگی‌ام را داشتن خانواده سالم می‌دانم و همیشه سعی کرده‌ام به فرزندم درستکاری بیاموزم چرا که خود من نیز امانتداری را در کلاسی که معلمان آنها پدر و مادرم بودند آموختم و خوشحالم که توانسته‌ام به‌خوبی از این امتحان‌ها سربلند بیرون بیایم.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار