کد خبر: ۶۹۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 17 December 2018

حامد مؤذن، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، با اشاره به میزبانی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان که 29 و 30 آذر به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد، اظهارکرد : رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با شرکت 9 تیم به مدت دو روز در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ورود و استقرار دو تیم داخلی در استان تصریح کرد: 7 تیم شرکت‌کننده خارجی طی روزهای آتی برای شرکت در این رقابت‌ها  وارد اردبیل خواهند شد.

سرپرست هیئت کشتی استان اردبیل با توجه به عدم قطعیت حضور تیم سوم داخلی به‌دلیل نابسامانی‌ها و وجود اختلاف بین اسپانسرهای این تیم بیان کرد: وضعیت و تکلیف تیم کشتی فرنگی اردبیل مشخص نیست و تا کنون هیچ گونه اطلاعاتی مبنی بر مشخصات اعضا و حتی نام این تیم به هیأت کشتی نرسیده است.

سرپرست هیأت کشتی استان اردبیل با اشاره به اینکه وزن‌کشی این دوره از مسابقات روز 28 آذر انجام خواهد پذیرفت، ادامه داد: تیم‌های شرکت‌کننده تا زمان وزن‌کشی رقابت‌های جام باشگاه جهان فرصت دارند تا برای شرکت در مسابقات اعلام حضور کند.

وی اذعان کرد: سالن برگزاری مسابقات از روز یکشنبه برای آماده‌سازی، تحویل نمایندگان فدراسیون جهانی کشتی شده است.

مؤذن با بیان اینکه این مسابقات با حضور نمایندگانی از بهترین باشگاه ‌ای جهان برگزار می‌شود، گفت: فرصت خوبی است تا جوانان و ورزشکاران با به نمایش گذاشتن توانایی‌ها و استعدادهای خود، امکان حضور در تیم‌های خارجی را برای خود فراهم آورند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار