دما 8 درجه افت می‌کند
با ورود سامانه ناپایدار جوی، کاهش هشت درجه‌ای دما و بارش ۱۵ سانتیمتری برف در مناطق کوهستانی اردبیل پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۶۹۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ 17 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌علی دولتی‌مهر تصریح کرد: با ورود سامانه ناپایدار جوی که از بعداز ظهر امروز مناطق مختلف استان را تحت تاثیر قرار داده است، افت محسوس دما و ابری شدن آسمان را شاهد خواهیم بود.

وی از کاهش شش تا هشت درجه‌ای دمای استان نسبت به روزهای قبل خبر داد و افزود: شروع بارش‌ها از بعد از ظهر امروز به صورت برف و باران آغاز شده و تا ظهر فردا تداوم خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: حجم بارش قابل انتظار در مناطق مختلف استان بین دو تا ۱۰ میلیمتر و در مناطق کوهستانی بین پنج تا ۱۵ سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

دولتی‌مهر اضافه کرد: این سامانه سرد بارشی از عصر سه شنبه از استان خارج خواهد شد اما همچنان کاهش دما در بسیاری از مناطق استان دوام خواهد یافت.

وی یادآور شد: در مناطق کوهستانی سبلان به ویژه گردنه صائین، موئیل و آلوارس بارش قابل ملاحظه برف پیش‌بینی شده و این میزان از بارش‌ها به مشکل متوسط در گردنه لنگان و قره آغاج ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل یادآور شد: به سبب کاهش دید اختلال در تردد وسائط نقلیه دور از انتظار نبوده و همراه داشتن ابزارهای ایمنی مورد نیاز به مانند زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مناسب ضروری است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار