با هدف زیباسازی محیط شهری؛
معاون امور زیربنایی شهرداری اردبیل گفت: به منظور ارتقای نشاط اجتماعی و زیباسازی محدوده تاریخی بقعه شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی، در این محل نورپردازی‌های خاص و مدرن بکارگیری خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ 17 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل، رضا شمس ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه پیاده راه عالی‌قاپو در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد: شهرداری اردبیل با مطالعات انجام گرفته برنامه‌های ویژه‌ای برای سرزندگی محیط شهری در گذر فرهنگ و هنر «اسفریس» که نامگذاری جدید گذرگاه شیخ صفی است، دارد.

وی افزود: طراحی این محدوده از لحاظ ترافیکی توسط مشاوری که مطالعات حمل و نقل جامع شهری را انجام داده مورد مطالعه قرار گرفته است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل یادآور شد: سعی می‌شود گذر فرهنگ و هنر اسفریس به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی و تاریخی در جهت شناسایی ظرفیت‌های کهن شهر اردبیل مورد استفاده شهروندان و مسافران قرار گیرد.

شمس عنوان کرد: در تلاش هستیم با نورپردازی‌های مدرن، شب‌های این گذر را همچون روزهای آن برای شهروندان محیطی سرزنده، آرام و پویا فراهم آوریم.

وی ضمن قدردانی از بردباری و صبر اهالی و کسبه عالی‌قاپوی اردبیل، ادامه داد: شهرداری اردبیل برای رونق کسب و کار در گذر فرهنگ و هنر اسفریس برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار داده است .

به گفته معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل از ظرفیت این گذرگاه مدرن تاریخی با حضور اهالی هنر و ارائه برنامه‌های متنوع جهت ارتقای نشاط اجتماعی بکارگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار