مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان دمای هوای اردبیل تا ۸ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۶۹۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 18 December 2018

علی دولتی‌مهر اظهار داشت: تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی نشان می‌دهند سامانه بارشی در حال نفوذ به منطقه بوده و هوای ابری و مه آلود تا ظهر امروز کل استان را فراخواهد گرفت.

وی با اشاره به این که دمای هوای اردبیل تا هشتدره سانتی‌گراد کاهش می‌یابد بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیشیابی هواشناسی گویای آن است بارندگی‌ها از عصر امروز در بیشتر مناطق استان آغاز و با توجه به دمای پایین در مناطق مرکزی و جنوبی استان و روند کاهش دما تا شب، بارش در  شهرستان‌های خلخال، نیر، سرعین و مشگین‌شهر بصورت برف پیش بینی می‌شود. در شهرستان‌های اردبیل، نمین، گرمی و کوثر بارش بصورت باران و برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: بارندگی‌ها تا قبل ازظهر روز سه شنبه در بیشتر مناطق استان تداوم و بیشترین بارش برف در مناطق کوهستانی بین 10 تا 20 سانتیمتر انتظار می‌رود.

دولتی‌مهر اظهار کرد: بارش قابل ملاحظه برف توام با مه در مناطق کوهستانی سبلان،آلوارس، موئیل و گردنه صائین، کوه های باغرو ،گردنه بودالالو، گردنه اسالم و آغ داغ خورش رستم و با شدت متوسط در صلوات داغی گردنه لنگان، خروسلو داغی قره آغاج سبب اختلال در تردد وسائط نقلیه طی امشب تا صبح فردا خواهد شد.

وی تصریح کرد: این سامانه بارشی تا ظهر سه شنبه در منطقه فعال بوده و از حوالی ظهر فردا بارندگی ها در بیشتر مناطق استان قطع اما هوای سرد تا روز چهارشنبه در سطح استان ماندگار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار