در خطبه های نماز جمعه مطرح شد
امام جمعه خلخال از تحقق نیافتن اقدامات موردنظر در خصوص ذخیره آب بخش کشاورزی در این شهرستان از سوی شرکت آب منطقه ای ابراز نارضایتی کرد.
کد خبر: ۶۹۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 23 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی خطیب نماز جمعه شهرستان خلخال با انتقاد شدید از انجام نیافتن اقداماتی از سوی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در خصوص ذخیره آب در شهرستان خلخال در بخش کشاورزی اظهار کرد: اینکه مسؤولان کاری برای آب کشاورزی انجام نداده و اینک در فکر انتقال آب قزل اوزن شهرستان خلخال به سایر مناطق استان برای تامین آب کشاورزی سایر مناطق هستند بدانند این رویا محقق نخواهد شد.

وی با گله‌مندی از عملکرد ضعیف شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: هیچ زیرساختی در خلخال انجام نیافته و در برخی از روستاهای شهرستان خلخال از جمله نمهیل، برندق و منامن آب برای کشاروزی وجودندارد.

امام جمعه خلخال گفت: یکی از زیرساخت‌های اشتغال در شهرستان خلخال، آب برای کشاورزی و صنعت است که این همه آب رودخانه‌های جاری در این شهرستان با بی‌توجهی به دریا می‌ریزد و بعضا اگر شاهدیم که دولت تلاش می‌کند از دریای خزر و خلیج فارس برای کشاورزی سایر مناطق آب ببرد ولی در شهرستان خلخال امور آب استان هیچ اقدامی نکرده است که این حرکت شایسته و در شان این مجموعه نیست.

وی افزود: این طور که دیده می‌شود این شرکت هیچ برنامه‌ای برای اشتغال شهرستان در حوزه تامین آب کشاورزی و صنعت ندارد و این بی‌توجهی در پیشگاه مردم نیز مورد قبول نیست.

وی با یادآوری مطالب ارزشمند مقام معظم رهبری در درس خارج فقه، گفت: رهبر معظم انقلاب مهمترین وظیفه مسؤولان را تلاش برای تقویت اقتصاد کشور، حمایت از تولید داخلی و حل مشکلات مردم عنوان کردند و باید مسؤولان که امانتداری را قبول کرده‌اند در خدمت مردم باشند و آنطور که معلوم است دولت برای آینده اشتغال در کشور برنامه آنچنانی ندارد.

به نوشته فارس،امام جمعه خلخال با اشاره به این موضوع که با چند میلیون تومان نمی‌توان در جامعه اشتغال ایجاد کرد و این تجربه در دولت‌های گذشته نیز دیده شده است، بیان داشت: در هفته گذشته یک اختلاس‌گر بزرگ که بیش از 800میلیارد تومان سرمایه کشور و بیت‌المال را به یغما برده بود به طریق وزارت اطلاعات به کشور برگردانده شد و سخن مردم با مسؤولان این است که قبلا چرا نظارت‌های کافی انجام نشده که شاهد اینگونه اختلاس‌ها هستیم؟

وی خطاب به مسؤولان امر اشتغال گفت: چند درصد از تسهیلاتی که به عنوان کارآفرینی و اشتغال پرداخت شده تبدیل به اشتغال شده است؟

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
امام جمعه خلخال حق داره چون معامله ای درکاربوده به اردبیل ازارس اب ندادنددرحالی که حق اردبیل بواسطه بالیخلی چای وقره سوازارس هست نه ازقزل اوزن.
خلخال وکوثرسالانه500میلیون مترمکعب اب روانه قزل اوزن میکنند.
درحقیقت اردبیل رودرگیرباخلخال ومیانه وطارم کردند.
مناقشات اینده برسراب خواهدبود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
ضعف مفرط مدیریت از یک سو، قوم گرایی از سوی دیگر در این شرکت موجب غفلت از رسالت اصلی شده و ادامه این روند موجب چپاول منابع آبی توسط استان همسایه خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار