آهنگ توسعه و آبادانی در ارشق
بخشدار ارشق از تخصیص اعتبار بالغ بر 6 میلیارد ریال به منظور آب رسانی و برق رسانی به روستای ججلو خبر داد.
کد خبر: ۶۹۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ 01 January 2019

تابناک اردبیل- روستای "ججلو" از روستاهای فاقد سکنه در 20 سال اخیر در منطقه ارشق مشگین شهر است که ساکنان آن اغلب ترک وطن کرده و در تهران و سایر شهرها ساکن هستند.

از دو سال پیش بود که تعدادی از اهالی از بخشدار ارشق خواستند تا با مساعدت ایشان، آنان بتوانند به روستای خود بازگشته و آن را از نو بسازند و سکنی گزینند.

ظاهر نوری، بخشدار ارشق که برای تحقق مهاجرت معکوس در روستاهای منطقه ارشق تلاش های زیادی در سالهای اخیر انجام داده است، سال گذشته قول داد تا برای تسهیلات ساخت مسکن روستایی و انشعابات آّب، برق و گاز با دستگاههای مسئول رایزنی و اقداماتی را به انجام برساند.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/10/11/449280_437.jpg

بخشدار ارشق در این باره به تابناک اردبیل گفت: خوشبختانه 980 میلیون ریال اعتبار برای آب رسانی شرب به روستای "ججلو" که در این دو سال جمعیت آن از صفر به 5 خانواده افزایش یافته است، تخصیص پیدا کرد.

وی این را هم گفت که موافقت نامه تخصیص 5 میلیارد ریال اعتبار برای برق رسانی به این روستا اخذ شده و از اوایل سال آینده عملیات آن آغاز خواهد شد.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/10/11/449282_133.jpg

بخشدار ارشق خاطرنشان کرد: اعتبارات تخصیص یافته با همکاری و مساعدت نماینده محترم مشگین شهر در مجلس، فرماندار شهرستان، رئیس سارمان برنامه و بودجه استان و امام جمعه محترم ارشق به انجام رسیده که جای تشکر و قدردانی است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار