امام جمعه بیله‌سوار
امام جمعه بیله سوار گفت: یکی از بزرگترین مشکلات امروز جامعه ما، رانت‌خواری و زندگی اشرافی آقازاده ها و تفکرات ضد ارزشی و ضد آرمان‌های انقلابی است.
کد خبر: ۶۹۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ 04 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام جدائی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن بیان آثار ارزشمند حجاب به تشریح تاریخی طرح حذف حجاب اظهار کرد: ۱۷ دی سالروز طرح استعماری حذف حجاب بدست رضا خان مزدور در سال ۱۳۱۴ه.ش است .حذف حجاب از جمله وقایع دردناک و عبرت انگیز تاریخ ایران است که در کارنامه ننگین رژیم جنایت کار پهلوی ثبت شده است .هر جا که در تاریخ ایران ، مبارزه با حجاب را بررسی می کنیم، ردپای مخصوص استعمار غرب و روشن فکران غرب گرا را مشاهده می نماییم .‌رضا خان که طبق برنامه انگلیس به قدرت رسیده بود با عنوان "تجدد گرایی" تضعیف ارزش های دینی را در راس برنامه های خودش قرار داد .

وی ادامه داد: امروز هم همان سیاست های دشمنان با شکل های فریبنده دیگری ظهور می کند که همه باید بیدار باشیم . امروز هم کسانی از خارج کشور هستند که به دنبال همان اهداف شوم استعماری و اهداف ضد دینی هستند و گاهی بدون دقت به دنبال امضای قراردادهای ننگینی هستند که نتیجه اش ضعف اعتقاد و تضعیف ارزش های دینی در کشور است، که در این زمینه ها باید بسیار هوشیار بود .وضع حجاب در جامعه ما نگران کننده شده است، باید از این ناحیه احساس خطر کنیم و مراقب خانواده و فرزندانمان باشیم .چرا دشمن می خواهد فساد و بی بند و باری ، هرزگی و لودگی را در کشور ما زیاد کند ؟ جواب این است که دشمن نمی خواهد ما مستقل و آرمان گرا باشیم .

امام جمعه بیله سوار به واژه "آقازاده" اشاره کرد و افزود: متاسفانه یکی از بزرگترین مشکلات امروز جامعه ما ، رانت خواری و زندگی اشرافی آقازاده ها و تفکرات ضد ارزشی و ضد آرمان های انقلابی این ها است . باید برای این آقازاده ها فکر اساسی بکنیم . مردم ایران دیگر تحمل این‌ همه تبعیض را ندارند .یا پدران آقازاده ها از کار آزاد شوند یا پسران و دخترانشان اصلاح شوند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی بیله سوار با اشاره به تاریخ ۱۹ دی ۱۳۵۶ سالروز قیام خونین مردم قم‌ عنوان کرد: ۱۹ دی ۱۳۵۶ سالروز قیام خونین مردم قم می باشد که به جرات می توانم بگویم قیام مردم قم در اعتراض به چاپ مقاله توهین آمیز ساواک علیه امام راحل(ره) پویش انقلاب را سرعت داد .اگر مردم قم قیام نمیکردند، چه بسا انقلاب اسلامی ما در بهمن ماه سال ۵۷ رخ نمی داد و این قیام کنش اجتماعی انقلاب را سرعتی فوق العاده بخشید .

جدائی اضافه کرد: چهارشنبه ۱۹ دی آغاز هفته اهدای کتاب است ‌.بنده علاقه و ارادت خاصی به دوستانی که اهل مطالعه هستند دارم . از همین تریبون اعلام می کنم که هر کس عاشق مطالعه و کتاب است ، دفتر امام جمعه بیله سوار در خدمت شان می باشد . ما ظرفیت بالایی برای اهدای کتاب داریم ، به شرطی که دوستانی که کتاب هایی هدیه می گیرند حتما بخوانند و به ما اطلاع دهند ‌.

وی به شایعات موجود در شبکه های مجازی نسبت به بودجه نهادهای مذهبی اشاره کرد و گفت: این روزها در فضاهای مجازی عده ای واقعیت ها را قلب می کنند و به دروغ پردازی عقده گشایانه می پردازند ، می خواهند این گونه القا کنند که مثلا بودجه بعضی نهادهای مذهبی به اندازه سه وزارت خانه مهم کشور است.این شیطنت ها برای ایجاد ذهنیت منفی در مردم و تحریک احساسات مردم نسبت به نهادهای مذهبی نظام است .در حالیکه واقعیت غیر از این است .

امام جمعه بیله سوار به انتصاب هایی از طرف مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اولین انتصاب ، انتصاب آیت الله لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که انتصابی به جا و شایسته بود ، آیت الله لاریجانی به خاطر سوابق علمی ،فقهی و شایستگی هایی که دارند امید است در مجمع تشخیص منشاء خیرات و تحولات باشند . همچنین انتصاب حضرت حجت الاسلام حاج علی اکبری به امامت جمعه موقت تهران هم بسیار امیدوار کننده بود . جناب حاج علی اکبری روحانی خوش خنده ،به روز، جوان ، اهل تحول و بسیار دوست داشتنی است . اقامه نماز جمعه تهران به وسیله ایشان برای شهر تهران یک فرصت طلایی و یک نعمت بزرگ است .

جدائی با تشکر از رییس جمهور محترم به دلیل قبول استعفای وزیر بهداشت و درمان اظهار کرد: لازم می دانم از رییس جمهور محترم بابت قبول استعفای وزیر کاخ نشین هزار میلیاردی بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کنم . کشور ما نیازمند وزرایی است که آستانه تحمل شان بالا باشد، به مردم احترام بگذارد و آن ها را مسخره نکنند ، آداب حضور در برنامه تلویزیونی را بدانند ،بخاطر وزیر شدنشان مرتب سر مردم منت نگذارند . وزیری می خواهیم که زبان گزنده ای نداشته باشد، با طب اسلامی مبارزه نکند، بلکه حداقل یک واحد طب اسلامی را برای دانشجویان رشته های پزشکی در نظر بگیرد .

جدائی در خاتمه با تقدیر از سپاه و بسیج که به کمپین زیباسازی شهر پیوستند تصریح کرد: از فرزندان عزیز بسیجی و سپاهی ام که به کمپین زیباسازی شهر پیوستند کمال امتنان و تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار