کد خبر: ۷۰۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 06 January 2019

به گزارش تسنیم بهروز رزمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اردبیل اظهار داشت: خانواده بزرگ آی.سی.تی استان اردبیل باید به گونه‌ای زمینه‌ساز توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شوند که مصالح و منافع مردم و مشترکانی که از خدمات ارتباطی استفاده می‌کنند در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای باشد.

وی گفت: با توجه به اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان اردبیل باید مصالح مردم و افرادی که در لایه دسترسی از خدمات ارتباطی استفاده می‌کنند در اولویت تصمیم‌گیری‌های کلان شرکت‌ها و واحدها قرار گیرد  و شرکت‌ها و واحدهای ارائه دهنده این خدمات باید خدمات خود را در بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار دهند.

رزمی با اشاره به اینکه مشکلاتی در خصوص  تغییر شماره‌های مشترکان تلفن ثابت در موضوع کابل برگردان و قطع سرویس اینترنت پرسرعت در موضوع افزایش  و توسعه کافوهای نوری برای مشترکان به وجود آمده است، افزود:  شرکت‌های اف.سی.پی و مخابرات منطقه اردبیل باید سریعا این مشکلات را شناسایی و در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل تصریح کرد: باید همه جوانب را در ارائه هر چه مطلوب‌تر خدمات لحاظ کرد و  نباید طوری رفتار کرد که مردم و مشترکان از خانواده بزرگ آی.سی.تی استان اردبیل نارضایتی داشته باشند.

وی با تاکید بر همکاری همه واحدها در شناساندن حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عموم هم استانی‌ها بیان کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اقدامات مهمی برای شناساندن این حوزه در سال‌های اخیر برای عموم مردم انجام داده و نیز راهکارهایی برای شناساندن حوزه فوق برای مردم دارد.

رزمی اظهار کرد: از اهم این راهکارها حضور ادارات و مجموعه‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ استان اردبیل به منظور ارائه خدمات و دستاوردهای خود برای عموم مردم، تدوین کتابی جامع در خصوص معرفی خانواده بزرگ آی.سی.تی استان اردبیل و اطلاع‌رسانی از  طریق نصب بنرهای همه جا در دسترس را می‌توان نام برد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: به منظور بررسی آخرین وضعیت ارتباطی استان به ویژه بررسی مشکلات ایجاد شده در خصوص اینترنت پرسرعت، کابل برگردان، تسهیل همکاری شرکت‌های اف.سی.پی استانی با مخابرات منطقه اردبیل و رسیدگی به مطالبات مردم این جلسه بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.

 محمودنیا، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اردبیل نیز در این جلسه با استقبال از تصمیمات اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، عملکرد آن را در حوزه‌های ارتباطی و بخش فناوری اطلاعات قابل تحسین خواند و گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اردبیل به عنوان متولی بخش خصوصی از برنامه‌های پیش روی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان حمایت می‌کند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار