مدیرعامل شرکت گاز اردبیل:
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: جمعیت تحت پوشش روستایی استان اردبیل که از نعمت گاز بهره‌مند هستند به بیش از ۹۰ درصد رسید.
کد خبر: ۷۰۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 08 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل، فیروز خدایی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه توسعه گازرسانی روستایی در اردبیل تصریح کرد: تاکنون بیش از هزار و ۱۳۰ روستای اردبیل از نعمت گاز برخوردار شده و در تلاش هستیم تا گازرسانی به دیگر روستاهای فاقد این امکان با سرعت و دقت لازم تداوم یابد.

به گفته وی در نه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۱۲ هزار مصرف کننده جدید در بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری از مشترکین گاز طبیعی شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد: مجموع مشترکین گاز طبیعی استان اردبیل به بیش از ۴۶۴ هزار نفر رسیده که در این راستا جلب رضایت و تداوم خدمات‌دهی مطلوب از برنامه‌های مورد نظر است.

خدایی از گازرسانی به ۷۶ روستای استان اردبیل از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: مجموع انشعابات نصب شده استان اردبیل تا بدین لحظه از ۲۲۶ هزار مورد فراتر رفته و دیگر متقاضیان نیز به زودی از این امکان بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: در نه ماهه ابتدایی سال جاری ۵۰۳ کیلومتر به شبکه‌های گازرسانی اردبیل اضافه شده تا در مجموع میزان شبکه‌گذاری‌های استان از نه هزار کیلومتر فراتر رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار