کد خبر: ۷۰۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 09 January 2019

به گزارش تسنیم یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 با حضور سردار اسدی، سردار نوعی اقدم، امام جمعه اردبیل، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مهدیه اردبیل برگزار و یاد و خاطره شهدای والامقام این عملیات‌ها گرامی داشته شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا والامقام کربلای 4 و 5 اظهار داشت: استان اردبیل در این عملیات‌ها 267 شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده که یاد این شهدا برای همیشه در تاریخ کشور جاودان مانده است.

سردار جلیل بابازاده تصریح کرد: در عملیات کربلای 4 و 5 رزمندگان استان اردبیل نقش تاثیرگذاری داشتند و توانستند به دستاوردهای خوبی در این عملیات دست یابند و امروز مراسم باشکوهی برای زنده نگه داشتن نام و یاد این شهدا برگزار شد.

وی بیان کرد: یکی از رسالت‌های اصلی در عرصه کنونی کشور زنده نگه داشتن یاد شهدا بوده چرا که اقتدار و امنیت کنونی کشور در سایه خون شهدا رقم خورده و ما با جان و دل راه شهدا را ادامه می‌‌دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف ما بوده که باید همگان به ویژه دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

بابازاده گفت: دشمنان و استکبار جهانی در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند و ملت ایران هیچگاه از آرمان‌های شهدا دوری نمی‌کنند و همیشه در مسیر شهدای والامقام حرکت می‌کنند.

وی اظهار کرد: اردبیل جایگاه آیت‌الله مشگینی‌ها، آیت‌االه مروج‌ها و شهید بالازاده‌هاست و در هشت سال دفاع مقدس شهدای والامقامی را تقدیم نظام کرده است.

در پایان این مراسم با اجرای مداحی و شعرخوانی یاد و خاطره شهدای عملیات‌های کربلای 4 و 5 گرامی داشته شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار