کد خبر: ۷۰۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 10 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل،حسین پیرموذن صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: قرار است هیئت تجاری و اقتصادی استان از ظرفیت‌های کشور سوریه استفاده کند و در این منطقه اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

وی با اشاره به بازدیدهای اخیر هیئت تجاری و اقتصادی کشورمان از سوریه گفت: این کشور ظرفیت‌های خوبی دارد که انتظار می‌رود با حضور سرمایه‌گذاران ایرانی شاهد تحول عظیمی در بخش اقتصادی منطقه باشیم.

پیرموذن تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع غذایی و برق مبنای کار است و در این کشور هیئت اقتصادی و تجاری استان می‌تواند از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد.

وی خواستار  رفع موانع تولیدی و سرمایه‌گذاری در بانک‌ها شد و افزود: انتظار می‌رود متولیان مربوطه اهتمام همه‌جانبه‌ای داشته باشند و دغدغه سرمایه‌گذاران را برطرف کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: بانک‌ها باید مصوبات مربوطه به بخشودگی جرائم و ارائه تسهیلات به متقاضیان را به طور مناسب اجرا کنند که متاسفانه برخی از این مصوبات اجرا نشده و نگرانی‌هایی را شاهد هستیم.

پیرموذن با اشاره به این که استان ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی دارد افزود: بی شک کشت گیاهان دارویی و گلخانه‌ای پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه را به دنبال خواهد داشت که باید در این زمینه نیز اقدام مناسبی انجام داده شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار