کد خبر: ۷۰۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 10 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در مورد مقابله با یک فقره تصرف اراضی شهرداری اردبیل و عودت بیت‌المال اظهار داشت: شهرداری اردبیل بر خود وظیفه می‌داند همواره به عنوان امانتدار مردم ضمن تلاش و خدمتگزاری در حفظ اموال عمومی کوشا و دقیق باشد. 

وی افزود: پس از آگاهی از  تصرف و تغییر کاربری یکی از اراضی مرغوب متعلق به شهرداری اردبیل در دوره‌های سابق توسط فردی با استفاده از سندسازی و تطمیع و اقدامات لازم، با درایت دادستان اردبیل و همکاری این مجموعه ضمن برخورد قضایی با متهم که نزدیک به 30 میلیارد تومان منتفع شده بود، رد مال صورت گرفته و اموال عمومی به مجموعه بازگشت.

شهردار اردبیل تصریح کرد: شهرداری اردبیل همواره برای ایجاد سلامت اداری و افزایش نظارت درون سازمانی در سال‌های اخیر رابطه تنگاتنگ با دادستانی داشته است و این هماهنگی در راستای برخورد قاطع با متخلفان به عنوان ابزاری مهم در رعایت حقوق مردم و حفظ بیت‌المال بوده و بدیهی است تعامل و ارتباط دو سویه در راستای صیانت از حقوق شهروندی تداوم خواهد داشت.

لطف‌اللهیان گفت: از تلاش‌های دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان که در این زمینه یاریگر شهرداری اردبیل و حافظ منافع شهری بوده نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار