کد خبر: ۷۰۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 10 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل؛ اکبر بهنامجو صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های استان در بخش کشاورزی توسعه محصولات گلخانه‌ای است که با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته کشت گلخانه‌ای چهار برابر می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به این که کشت گلخانه‌ای می‌تواند نقش اساسی در پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه داشته باشد این امر را مبنای کار قرار دادیم تا تحول عظیمی در این حوزه در استان ایجاد کنیم.

استاندار اردبیل از افزایش صد درصدی صادرات استان خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان صادرات استان اردبیل رونق می‌گیرد و برنامه‌ریزی اساسی برای صادرات محصولات استان برای سال آیونده انجام شده است.

بهنامجو تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اولویت اساسی ایت تا بتوانیم با کمک بخش خصوصی استان را در مسیر توسعه و پیشرفت قرا ر دهیم و در این زمینه مسئولان باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند تا دغدغه سرمایه‌گذاران برطر ف شود.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی مبنای کار است و قرار است سال آینده بیش از 15 واحد صنایع تبدیلی در استان راه‌اندازی شود.

استاندار اردبیل افزود: بسیاری از محصولات استان خام‌فروشی می‌شود که این امر گزینه مناسبی برای توسعه صادرات استان نیست و راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی برای ما بسیار مهم است.

وی خواستار ارائه تسهیلات بانک‌های عامل به سرمایه‌گذاران شد و گفت: باید در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده شود تا این مهم هر جه سریع‌تر تحقق یابد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار