استان اردبیل 250 کودک سرطانی دارد
سومین دفتر بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و سرطانی استان اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۷۰۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ 14 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل، سومین دفتر بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و سرطانی استان اردبیل در محله دروازه مشگین با حضور جمعی از خیّرین و معتمدین شهر اردبیل، فرماندار، مسئولین ادارات و بانی خیر،حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید اسماعیل موسوی ابربکوه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

افتتاح سومین دفتر بنیاد حمایت از کودکان سرطانی در استان اردبیل

 رییس هیات مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و سرطانی استان اردبیل در این مراسم گفت: با توجه به اینکه اکثر خانواده های تحت پوشش امکان دسترسی آسان‌تر به این دفتر (شعبه وحدت) را دارند لذا جهت سهولت کار این عزیزان و خدمات دهی بهتر به آنان اقدام به راه اندازی این دفتر نمودیم و امیدواریم که با همراهی و همکاری شهروندان نوع‌دوست اردبیلی شاهد پیشرفت های افزون‌تر و ریشه کنی فقر در اردبیل باشیم .

جواد قرآن نویس اظهار کرد: در استان اردبیل حدود 250 کودک سرطانی مستمند تحت پوشش بنیاد قرار دارند که حمایت های مالی و دارویی از این کودکان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر 360 کودک بی سرپرست نیز تحت پوشش این بنیاد قرار دارد که از خدمات رفاهی ، مالی و حمایتی خیرین بهره مند می شوند.

رییس هیات مدیره بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و سرطانی استان اردبیل گفت: در این مرکز اقدامات خیرخواهانه ای از قبیل خود اشتغالی خانواده های نیازمند ، رسیدگی به بیماران سرطانی حاشیه شهر و استقرار موسسات خیریه عملی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج سید اسماعیل موسوی ابربکوه زمین ، ساختمان و مغازه خود واقع در محله دروازه مشگین را به بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی استان اردبیل وقف کرده است.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار