کد خبر: ۷۰۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸ 30 January 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی دولتی مهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز و فردا آسمانی صاف تا نیمه ابری و در طول روز با افزایش نسبی دما در سطح استان اردبیل حاکم خواهد بود.
وی تصریح کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی به دلیل استقرار پرفشار سطح زمین در منطقه، طی امروز و فردا در مناطق مرکزی و جنوبی استان جوی نسبتاً پایدار با آسمانی غالباً صاف با وزش باد گاهی با سرعت تند و در طول روز با افزایش نسبی دما، اما با شب‌هایی سرد و از شرایط محلی برای مناطق شمالی استان آسمانی ابری و مه آلود پیش بینی می‌شود.
مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: روز جمعه با عبور موج ضعیفی از منطقه آسمان استان اردبیل نیمه ابری تا ابری شده و دمای هوا نیز چند درجه‌ای نسبت به روز قبل کاهش می‌یابد.
دولتی مهر افزود: از روز شنبه با ورود سامانه جدید، از اواخر وقت بتدریج آسمان استان اردبیل ابری شده، در برخی مناطق بارش پراکنده احتمال می‌رود و در روز یکشنبه ضمن کاهش دمای هوا در بیشتر مناطق استان بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.
وی تصریح کرد: از روز یکشنبه تا اواخر هفته هوای استان اردبیل سرد خواهد بود.
مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در ادامه فعالیت سامانه بارشی، دیروز نیز در مناطقی از استان بارش باران و برف رخ داد که بیشترین میزان برف از شهرستان مشگین شهر با ۵ سانتیمتر و بیشترین باران از شهرستان پارس آباد با ۵ میلیمتر به ثبت رسید.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار