امام جمعه بیله‌سوار:
امام جمعه بیله‌سوار با بیان اینکه کسانی که باعث نارضایتی مردم می شوند در مسیر اهداف دشمن هستند، گفت: هر کسی که توان کار ندارد محترمانه باید کار را به کاردان بسپارد.
کد خبر: ۷۱۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 01 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام اصغر جدائی امام جمعه بیله سوار در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر تصریح کرد: ۱۲ بهمن سالروز ورود افتخار آفرین و پیروزمندانه امام راحل(ره)، امام خوبی ها، دغدغه ها ، ارزش ها، مهربانی ها و ظلم ستیزی ها به کشور است . این مناسبت بسیار مهم ، حساس و تاریخی را تبریک و تهنیت عرض می کنم‌. با وجود همه تهدیدات و پیشگویی های مضحک و مسخره ترامپ و همفکران پوچ فکرش ما چهل سالگی انقلاب بزرگ، عزیز و افتخار آفرینمان را دیدیم .

وی گفت: مردم بزرگ و با عظمت ایران سر افراز و اسلامی، چهل سال همه نوع سختی را به جان خریدند تا این انقلاب مقدس خودشان را حفظ کنند . من به شما مردم عزیز بابت این ‌همه فداکاری و از جان گذشتگی تبریک عرض می نمایم . شما مردم مومن و قدر شناس علی رغم مشکلات و سختی ها پای آرمان های مقدس انقلاب ماندید و انقلاب را به چهل سالگی رساندید . احسنت بر شما مردم انقلابی آفرین بر این دلاور مردان تاریخ در این راستا مسئولان نظام باید شبانه روز خودشان را وقف مردم و انقلاب بکنند .

وی با اشاره به برنامه های انجام شده به مناسبت دهه فجر تصریح کرد: در این ده روز برنامه های زیادی تدارک دیده شده است ،امیدواریم پروژه هایی که افتتاح می شود در شان مردم بیله سوار باشد . از گروه سرود بچه های مسجد بی نهایت تقدیر و تشکر می کنم .

جدائی گفت: در بیله سوار مشکلات زیادی وجود دارد که نیازمند پیگیری مضاعف، وحدت ، صمیمیت و همدلی ، دوری از جلسات بی حاصل و بازدیدهای بی نتیجه است .‌ بیله سوار نیازمند کار جدی و عملیاتی است . مردم این شهر از مسئولانشان کارجدی و عملیاتی می خواهند . مردم بیله سوار وقتی می بینند میهمانانشان تا نزدیکی گلو در گل فرو می روند و لباس هایشان گلی می شود از خجالت آب می شوند .

وی با اشاره به نقشه های دشمنان برای دور کردن مردم از صحنه های انقلاب تصریح کرد: در این چهل سال بعد از انقلاب دشمن هم تلاش زیادی کرده و نقشه های زیادی کشید تا شما مردم را از صحنه های انقلاب دور کند اما وقتی این نمازهای جمعه باشکوه و این صحنه های حماسی را می بیند بر خودش نفرین می فرستد ‌. شما مردم عزیز، مومن، ولایی و انقلابی با حضورتان در نماز جمعه مشت محکمی بر دهان بدخواهان، شیاطین دشمنان نظام و انقلاب می زنید.

جدائی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد دهه فجر گفت: حضرت آقا در مورد دهه فجر فرمودند: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران و سعادت ملت های اسلامی است ‌. دهه فجر حقیقتا فجر سعادت این ملت بزرگ بلکه فجر سعادت ملت های اسلامی است .

جدائی در خاتمه گفت:امروز دشمن بر علیه ما جنگ اقتصادی راه انداخته است . دشمن با حربه های مختلف می خواهد مردم را عصبانی کند . ما امروز با هیچ کسی تعارف نداریم‌. هر کسی که توان کار ندارد محترمانه باید کار را به کاردان بسپارد .خصمانه ترین حالت دشمن نسبت به انقلاب و نظام الان است ،‌کسانی که باعث نارضایتی مردم می شوند در مسیر اهداف دشمن هستند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار