کد خبر: ۷۱۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 02 February 2019

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در برنامه زنگ انقلاب در مدرسه صدیقه زهرا(س) در اردبیل اظهار داشت: دشمنان نظام با تحمیل جنگ و تحریم‌های اقتصادی استقلال کشور را نشانه گرفته بودند که با شکست روبه‌رو شدند و نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

وی افزود: ملت ایران با تحمل همه سختی‌ها و کمبودها با هدایت رهبر معظم انقلاب توانستند آزادی و مردم‌سالاری دینی را حفظ کنند و به برکت تحمل این سختی‌ها اکنون انقلاب اسلامی در 40 سالگی خود در اوج عزت و اقتدار ایستاده و روز به روز بر قدرت و عظمت آن افزوده می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر به برکت خون شهدا و رشادت‌های ملت فهیم و همراهی جوانان رشید، توانسته‌ایم قله‌های رشد و توسعه در همه حوزه‌ها را فتح کنیم و از این پس نیز با وجود همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان در برابر آنها ایستادگی کرده و از انقلاب و نظام دفاع می‌کنیم.

بهنام‌جو با اشاره به اقدامات انجام گرفته در استان و شهرستان‌ها گفت: با تلاش‌های انجام شده آینده روشنی در انتظار استان است و در این حوزه گام‌های جدید و اساسی برداشته شده است.

وی با اشاره به تعدادی از دستاوردهای انقلاب در کشور و استان افزود: کسب رتبه 12 علمی در جهان، افزایش رشته‌ها و مراکز دانشگاهی، عضویت در باشگاه فضایی  و کسب رتبه 12 در نانو تکنولوژی از جمله این دستاوردهاست که استان اردبیل نیز از این دستاوردها مستثنی نبوده و در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی حاصل کرده است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: افزایش تخت‌های بیمارستانی تا چهار سال آینده به چهار هزار تخت، توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای، افزایش مراکز دانشگاهی و دانشجویان، باسوادی 97 درصدی مردم استان و احداث و فعال شدن کارخانجات بزرگ از جمله دستاوردهای استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار