دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: توزیع گوشت گرم در بین ادارات اردبیل ممنوع شد و با متخلفان در این حوزه با جدیت برخورد خواهیم داشت.
کد خبر: ۷۱۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 03 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی اظهار داشت: توزیع گوشت گرم براساس مصوبه‌ای که در جلسه امروز و نظارت بر فرایند مایحتاج و کالاهای اساسی برگزار شد توزیع گوشت در بین ادارات ممنوع شد و این امر در مناطق حاشیه‌نشین استان تقویت می شود.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند که در صورت توزیع گوشت در ادارات و در بین کارمندان برخورد قانونی انجام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: توزیع گوشت در مراکز حاشیه‌نشین تقویت می‌شود و نظارت همه‌جانبه‌ای بر توزیع گوشت داریم تا دغدغه مردم برطرف شود.

عتباتی تصریح کرد: نظارت بر نحوه خرید و فروش کالاهای مورد نیاز مردم تشدید می‌شود و به صورت میدانی اکیپ بازرسی در مناطق مختلف استان حضور می‌یابد و با متخلفان برخورد قانونی خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در حوزه تامین اقلام مورد نیاز مردم از جمله گوشت مرغ، تخم مرغ گوشت گرم و گوشت بره نظارت داریم و در طول هفته و هفته‌های بعد در بازار حضور می‌یابیم و با گرانفروشان برخورد جدی و قانونی می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
والا دراین دور و زمانه خیلی از کارمندان جزو اقشار آسیب پذیر بحساب می آیند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار