شهردار اردبیل گفت: امسال ۱۵۰ پروژه عمران شهری اردبیل در حوزه‌‌های مختلف به بهره‌برداری رسیده است که این از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۷۱۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ 04 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در نشست مشترک با مسئولان بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل اظهار داشت: رویکردهای اصلی شهرداری دستیابی به اهداف فرهنگی و اجتماعی در اردبیل است که به دنبال ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان با اجرای برنامه‌های توسعه شهری هستیم.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای شهرداری اهمیت به مطالبات شهروندان است که از مطالبات عمرانی فراتر رفته و این یک نهاد مردمی است که بی‌شک به دنبال ارتقای کیفیت زندگی مردم اقدامات اساسی را انجام دهیم که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی است که باید مبنای کار قرار گیرد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: اجرای این پروژه‌ها بار ترافیکی شهری را کاهش می‌دهد که در تلاش هستیم این پروژه‌ها را شهروندمحور اجرا کنیم که با توجه به تکمیل پروژه پل قدس و داروپخش که به عنوان مهم‌ترین مطالبات مردم است پل داروپخش 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: امسال 150 پروژه عمران شهری اردبیل در حوزه‌‌های مختلف به بهره‌برداری رسیده است و  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی 120 هزار خانوار خدمات ارائه می‌شود که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم بتوانیم در حوزه توسعه فضای سبز شهری نیز موفق عمل کنیم.

وی بیان کرد: همواره مجموعه مدیریت شهری از مسائل فرهنگی و اجتماعی حمایت می‌کند چرا که معتقد است شهروندان در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی نیاز به اقدامات اجتماعی و فرهنگی نیز دارند و با توجه به تاصیر آموزه‌های اجتماعی نهج‌البلاغه در امورات روزمره زندگی باید شهروندان را با این آموزه‌ها به رعایت حقوق شهروندی سوق دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار