کد خبر: ۷۱۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 05 February 2019

سرهنگ عادل منیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی اردبیل به مغان حین کنترل خودروهای عبوری سه دستگاه وانت نیسان و دو دستگاه کامیون حامل احشام را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودروها، حامل 135 راس گوسفند و بز بوده که رانندگان بدون مدارک قانونی و مجوز دامپزشکی بارگیری و به نقاط مختلف کشور حمل می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به دستگیری پنج نفر در این رابطه گفت: ارزش احشام قاچاق کشف شده دو میلیارد و 150 میلیون ریال است و خودروهای حامل احشام قاچاق توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

منیز از کشف و ضبط 1.5 تن پنیر فاسد در اردبیل خبر داد و افزود: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و خودرو را متوقف کردند که با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد وانت نیسان حامل یک تن و 500 کیلو پنیر فاسد بوده که راننده پنیرهای فاسد را از شهرستان مشگین‌شهر بارگیری کرده بودو قصد داشت آن را  به مقصد مرکز کشور حمل کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل ارزش ریالی پنیرهای فاسد کشف شده را  300 میلیون ریال دانست و تصریح کرد: راننده وانت نیسان با تشکیل پرونده به اداره غذا و دارو معرفی و خودروی مورد استفاده وی توقیف شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار