کد خبر: ۷۱۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 06 February 2019

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران جزییات عرضه مجازی گوشت از طریق ارائه کدپستی و تحویل محصولات درِ منازل شهروندان را تشریح و بیان کرد: فعالیت دو فروشگاه اینترنتی در این زمینه از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود.

رضا سالمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به منظور تسهیل در خرید مردم و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در صف های خرید گوشت با قیمت تنظیم بازار این اقدام زیر نظر اتحادیه دامداران در دستور کار قرار گرفته است.

وی توضیح داد: 2 فروشگاه اینترنتی عرضه گوشت با عنوان «یخچال» و «به روزرسان» براساس کدپستی و سایر مشخصات موردنیاز، گوشت موردنیاز را در منازل به مردم تحویل می دهد.

به گفته سالمی، شهروندان در سامانه مورد نظر این شرکت ها اطلاعات و درخواست های خود را ثبت می کنند و گوشت موردنیاز را باقیمت مناسب دریافت می کنند.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران قیمت گوشت خریداری شده را دولتی اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو گوشت گرم مخلوط، لاشه و راسته به صورت روزانه اعلام می شود که تمامی قیمت های این 2 فروشگاه مجازی تنظیم بازاری است.

وی خاطرنشان کرد: گوشت گرم وارداتی نیز به قیمت هر کیلو 40 هزار تومان در میادین میوه و تره بار شهر تهران در حال عرضه است.

 قیمت گوشت ارزان می شود

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران از کاهش قیمت گوشت از هفته آینده خبر داد و گفت: در هفته های گذشته قیمت گوشت گرم روند افزایشی به خود گرفت که با واردات دام زنده از کشور رومانی این قیمت از هفته آینده کاهش می یابد.

به گفته وی قرار است 200 هزار راس دام زنده از کشور رومانی وارد کشور شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار