کد خبر: ۷۱۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 06 February 2019

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،‌ ناصر عتباتی شامگاه سه شنبه در دیدار مردمی در مسجد حضرت رقیه(س) محله گلمغان اردبیل اظهار داشت:با تلاش دستگاه قضائی، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی کشفیات مواد مخدر اردبیل نسبت به سال گذشته 80 درصد افزایش یافته است و برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر انجام می‌شود.

وی با اشاره به این که دشمنان و استکبار جهانی از طریق مواد مخدر درصدد ایجاد آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستند بیان کرد:‌ باید همگان به ویژه خانواده‌ها در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت‌: دشمنان با برنامه‌ریزی هدفمند به دنبال تشدید آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان� جامعه هستند و سرمایه‌گذاری کلانی انجام داده‌اند تا از طریق مواد مخدر جوانان را به تباهی بکشانند که هوشیاری لازم در این زمینه اولویت اساسی است.

عتباتی از اقدام اساسی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی را مقابله با خرده فروشان مواد مخدر برشمرد و بیان کرد:‌ در این زمینه اقدامات اساسی انجام یافته و بسیاری از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود خانواده‌ها نسبت به کنترل فرزندان خود هوشیار باشند تا دچار بلای خانمان سوز اعتیاد نشوند چرا که اعتیاد تباهی و سیاهی را به بار می‌آورد.

اولویت دستگاه قضائی حل مشکلات مردم است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت‌: اولویت دستگاه قضائی حل مشکلات مردم و خدمت بی منت است و حل مشکلات مردم مبنای کار قرار گرفته تا دغدغه مردم را برطرف کنیم.

عتباتی افزود: یکی از برنامه‌های دادگستری اردبیل حضور در مساجد حاشیه شهر و دیدار مردمی است و در این مدت دستگاه قضائی به همران مسئولان استان در مناطق حاشیه حضور یافته و از نزدیک مشکلات مردم را برطرف کرده و راهکار اساسی ارائه می‌دهند.

وی گفت: حضور در جمع مردم و بررسی مشکلات مردم اولویت اساسی است و در این زمینه وظیفه دستگاه قضائی حائز اهمیت است تا برای حل مشکلات مردم راه‌حل ارائه شود.

وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد:‌ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله آب، برق، گاز و راه‌سازی انجام یافته که باید اطلاع‌رسانی شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت‌: از مردم نیز انتظار داریم اقدمات انجام یافته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را با قبل آن مقابسه کنند چرا که دستاوردهای بسیار زیادی به دست آورده‌ایم و البته مشکلاتی نیز داریم که باید مسئولان برای حل این مشکلات اقدام کنند.

عتباتی بیان کرد: باید مسئولان در راستای تحقق مطالبات مردم تلاش کنند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به‌کار گیرند.

وی افزود: امروز در جمع اهالی گلمغان اردبیل بودیم که مشکلاتی از قبیل نداشتن کلانتری، مشکلات برق و آسفالت معابر و بهداشت و درمان داشتند که قرار شد با پیگیر‌ی‌های انجام یافته و اهتمام مسئولان مشکلات بررسی و راهکارهای اساسی در این زمینه ارائه شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار