شهردار اردبیل گفت: ۱۵۰ پروژه شهرداری اردبیل به بهره‌برداری رسیده که برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۷۴ میلیارد تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۷۱۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 06 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان ظهر امروز در آیین افتتاح ایستگاه شماره هفت آتش‌نشانی میراشرف در اردبیل اظهار داشت: 150 پروژه شهرداری اردبیل به بهره‌برداری رسیده که برای راه‌اندازی این پروژ‌ه‌ها 74 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به این که ایستگاه شماره 7 آتش‌نشانی میراشرف و پروژه‌های شهرداری اردبیل به بهره‌برداری رسید افزود: توسعه فضای سبز شهری و توسعه پروژه‌های شهرداری اردبیل به خصوص در مناطق محروم اولویت اساسی است.

شهردار اردبیل گفت: از دیگر اقدامات شهرداری اردبیل خرید نردبان 56 متری است که امروز به صورت نمادین از این نردبان رونمایی شد که برای خرید این نردبان 20 میلیارد تومان هزینه شده است.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: پروژه‌های مختلفی در شهر اردبیل تکمیل می‌شود که در روزهای گذشته در مناطقی از شهر اردبیل پروژه‌هایی با اعتبار 33 میلیارد  تومان به بهره‌برداری رسد.

وی از برنامه‌ریزی برای توسعه فضای سبز در اردبیل خبر داد و افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا فضای سبز را در منطقه توسعه بدهیم.

شهردار اردبیل با بیان این که اولویت اساسی شهر خدمات‌رسانی به مردم است بیان کرد:‌ ایجاد پروژه‌های عمرانی و  فرهنگی و ورزشی مبنای کار قرار گرفته تا بتوانیم مطالبات مردم در بخش‌های مختلف را برطرف کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار