سرپرست ورزش‌های همگانی استان ایلام گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ملکشاهی که قرار بود 12 بهمن ماه با حضور شبکه 3 برگزار شود به نیمه اول اسفند ماه موکول شد.
کد خبر: ۷۱۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 16 February 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سعید خسروی نژاد، سرپرست ورزش‌های همگانی استان ایلام اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ملکشاهی که قرار بود 12 بهمن ماه با حضور شبکه 3 برگزار شود به نیمه اول اسفندماه موکول شد.

وی برگزاری این همایش را به منظور ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی عنوان کرد و افزود: ورزش همگانی یکی از اصلی‌ترین پایه‌های افزایش سطح سلامت و پیشگیری از آسیب‌های جسمی‌ و‌ روانی بوده که در افزایش نشاط و شادابی جامعه تاثیرگذار است.

سرپرست ورزش‌های همگانی استان ایلام گفت: در ایام دهه فجر تا کنون  ۱۰ همایش پیاده روی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان برگزار شده که تلاش می‌شود این گونه همایش‌ها در نقاط محروم نیز برگزار شود.

وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در سطح استان ایلام اجرا شده است.

خسروی نژاد خاطر نشان کرد: هم اکنون ۳ هزار و ۲۷۸ نفر تحت پوشش بیمه سلامت هیئت ورزش‌های همگانی استان ایلام قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۵۱۳ نفر آقا و ۳۲۷۸ نفر نیز خانم می‌باشند.

وی بیان داشت: بیش از 3 هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف زیر مجموعه هیئت‌های همگانی شهرستان ایلام مشغول به فعالیت هستند.

به گفته سرپرست ورزشهای‌های همگانی استان ۸۵ رشته ورزشی زیر مجموعه هیئت ورزش‌های همگانی است که از این تعداد ۲۵ رشته در ایلام فعال هستند./ع

 

 

فارس

 

اخبار ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار