کد خبر: ۷۱۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 16 February 2019
دادستان عمومي و انقلاب پارس آباد گفت: عامل حیوان آزاری در شهرستان پارس آباد در کمتر از 24 ساعت پس از انتشار فیلم تلخ حیوان آزاری در پارس آباد دستگیر شد.

امين رنجبر در گفت و گو با خبرنگار آران مغان اظهار كرد: روز پنجشنبه پس از انتشار فيلمي در کانال ها و فضای مجازی مبنی بر اینکه شخصی اقدام به آزار یک سگ مي كند دادستاني بعنوان مدعي العموم به اين موضوع ورود كرد.

امين رنجبر با بيان اينكه انتشار گسترده این ويديو حیوان آزاری موجب جریحه دار شدن احساسات مردم به ویژه حامیان حیوانات شد، افزود: پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات در اين رابطه متهم به نام (يعقوب ب) ظرف ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

دادستان شهرستان پارس آباد با اشاره به احساس مسئولیت همگانی در قبال حیوانات تصريح كرد: اين فرد به اتهام جریحه دار نمودن احساسات جامعه از طریق حیوان آزاری با قرار قانونی روانه بازداشتگاه شد.

رنجبر خاطرنشان كرد: ‌تمامی کانالها و فضاهای مجازی توسط دادستانی رصد می شوند تا در موارد نقض حقوق عامه توسط افراد حقیقی یا حقوقی متخلف، بلافاصله دادستانی بعنوان مدعی العموم وارد عمل شده و برخورد قانونی و مجازات متخلفین در سریعترین زمان را خواهد نمود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
درسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
خیلی کار بعدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار