او هافبک دفاعی تخصصی است
داستان تراکتوری شدن اکبر ایمانی را باید در کتاب ها نوشت! در دورانی که عشق به تیم های باشگاهی پس از ثبت قرارداد معمولا ایجاد می شود.
کد خبر: ۷۱۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 17 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از سایت ورزش سه، داستان تراکتوری شدن اکبر ایمانی را باید در کتاب ها نوشت! در دورانی که عشق به تیم های باشگاهی پس از ثبت قرارداد معمولا ایجاد می شود، ایمانی برای حضور در تیم محبوبش تلاش زیادی کرد.

او از سال گذشته برای تراکتوری شدن آماده بود اما هر بار به دلیلی متفاوت این مهم برایش به وقوع نمی پیوست.

در نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدهم نیز شاهد گره خوردن کار حضور اکبر در تراکتورسازی بودیم. او که با شوق بسیار از تراکتوری شدنش در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات سخن به میان آورده بود، با سد محکمِ مخالفت باشگاه صنعت نفت آبادان مواجه شد.

نفتی ها برای عدم صدور رضایت نامه ایمانی دلایل خاص خود را داشتند و اما ایمانی به دلیلی برای دریافت رضایت نامه نیاز نداشت، همه می دانستند که او می خواهد از نفت جدا و به تراکتور ملحق شود. این بار هم، همه چیز به بدترین شکل ممکن در حال پایان یافتن بود که به یک باره ورق برگشت و هافبک اردبیلی به آرزوی دیرین خود رسیده و در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی به تراکتورسازی پیوست.

ایمانی به عنوان تنها خرید جدید تراکتورسازی، در بازی با نفت مسجد سلیمان در ترکیب اصلی حضور داشت. هماهنگی و آمادگی لازم این بازیکن ابهامی بود که پیش از بازی باعث شده بود، حضورش در ترکیب اصلی تحت الشعاع قرار بگیرد. هر چه از بازی گذشت اما متوجه شدیم که ایمانی همانی بوده که تراکتوری ها لازم داشتند.

حضور این بازیکن در میانه میدان، بعد از مدت ها تراکتوری ها را صاحب یک هافبک دفاعی تخصصی کرده بود. ایمانی به قدری در اولین بازی خود برای تراکتورسازی خوب بود که یکی از چهره های ویژه بازی لقب بگیرد.

به گزارش تابناک اردبیل،‌اکبر ایمانی (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۷۱ در پارس‌آباد مغان) است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار