بیش از دو هزار زوج در آستانه طلاق پذیرش شدند
در 9 ماهه امسال دو هزار و 314 زوج در آستانه طلاق در مراکز مداخله طلاق استان اردبیل پذیرش شده و پرونده آنها در جریان است.
کد خبر: ۷۲۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 05 March 2019
به گزارش تابناک اردبیل، خسرو امیدوار در جلسه پیشگیری تخصصی بهزیستی اردبیل  در مورد فعالیت مراکز مداخله در طلاق گفت: در 9 ماهه امسال برای بیش از دو هزار و 314 نفر از زوجین در آستانه طلاق پذیرش پرونده انجام شده و همکاران ما سعی می‌کنند به صورت تخصصی در این حوزه به مراجعین ارائه خدمات کنند.

وی رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را در همه حوزه‌ها از معلولیت گرفته تا اعتیاد و همچنین آسیب‌های اجتماعی یادآور شد و بیان کرد: ما در دهه فجر امسال شاهد راه‌اندازی مرکز ندای مهر باران بودیم که هدف اصلی این مرکز ارائه خدمات به دختران در معرض آسیب بود.

به نوشته ایسنا، امیدوار در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: این مرکز که خانه امن برای پذیرش دختران در معرض آسیب‌ است، به صورت شبانه‌روزی و به شکل غیردولتی ارائه خدمات می‌کند که گروه‌های هدف می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل گفت: تمام تلاش ما در بهزیستی استان بر این است تا بتوانیم اهداف تعریف شده را محقق کرده و به نوعی با رویکرد درست و منطقی کارها را به پیش ببریم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
اردبیل خیلی از خودش فاصله گرفته است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار