شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: با تمهیدات اندیشیده شده اردبیل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و با آمادگی کامل به استقبال بهار می رویم.
کد خبر: ۷۲۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ 06 March 2019
اردبیل به استقبال بهار می‌رود/ آغاز نصب المان‌های نوروزی

حمید لطف‌اللهیان با بیان اینکه اکیپ‌های خدمات شهری مناطق پنجگانه شهرداری پاکسازی ورودی‌های شهر را آغاز کردند، افزود: عملیات نورپردازی در ورودی‌های شهری با سرعت و دقت لازم در حال انجام است.

شهردار اردبیل از اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی هنری در آستانه عید نوروز خبر داد و یادآور شد: با هدف ساماندهی دست فروشان و کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر بازارچه نوروزی در شورابیل برپا شده تا در ساماندهی دست فروشان اقدامات مورد نیاز انجام پذیرد.

لطف‌اللهیان از برگزاری جشن خانه تکانی با حضور مسئولان و نیروهای خدمات شهری خبر داد و افزود: هدف عمده از برگزاری جشن خانه تکانی شهری تنظیف و پاکیزگی شهر در آستانه بهار و نوروز ۹۸ است.

چهره اردبیل زیباتر می‌شود

وی با بیان اینکه با نصب پرچم‌های خاص، المان‌ها و آذین‌بندی، فضاسازی‌های لازم انجام می‌شود، افزود: تجهیز نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی از دیگر ضرورت‌های شهری در ایام نوروز بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار اردبیل ادامه داد: با توجه به اینکه اردبیل به عنوان یکی از شهرهای گردشگر خیز استان محسوب شده و هرساله تعداد قابل توجهی مسافر و گردشگر را می‌پذیرد در راستای اسکان مسافران نیز کمپ‌هایی در پارک‌ها در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن تکم گردانی در آخرین چهارشنبه سال یادآور شد: آئین‌های سنتی در شهر طی سالیان گذشته احیا شده و این مراسم که نمادی از طهارت و پاکی است با ساماندهی مناسب برگزار می‌شود.

شهردار اردبیل در ادامه یادآور شد: مانند سالیان گذشته ایستگاه‌های اطلاع رسانی ویژه مسافران در ورودی‌های شهر نصب شده که در آن علاوه بر اهدای بسته‌های فرهنگی و بروشورهای گردشگری، اطلاعات کافی به مسافران ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار