کد خبر: ۷۲۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 07 March 2019

به گزارش ایرنا، سردار ایوب سلیمانی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه اقدامات اولیه برای راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت انجام شده است، افزود: ایجاد امینت و آرامش در جامعه، پیشگیری از سرقت و کاهش آن از جمله اهداف راه اندازی این قرارگاه است.
وی اظهار داشت: پلیس در کنترل سرقت های مهم موفق بوده اما بنا به دلایلی از جمله مشکلات اقتصادی در یک سال اخیر وقوع سرقت های خرد در کشور افزایش یافته است.
سردار سلیمانی بیان کرد: با این حال شیب افزایش سرقت در جامعه نگران کننده نیست و پلیس با برهم زنندگان نظم و آرامش مردم و جامعه با قاطعیت واقتدار و بدون اغماض برخورد می کند.
او ایجاد محیط امن و ایمن برای مسافران و گردشگران را از دیگر الویت های پلیس ذکر کرد و گفت: قرارگاه نوروزی ناجا و مرفوک (مرکز فرماندهی و کنترل) فعالیت خود را آغاز کرده و فعالیت قرارگاه ترافیکی نیزطبق سنوات گذشته امسال از ۲۴ اسفند ماه آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: پلیس به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای با تمامی دستگاه های مرتبط از جمله وزرات راه و شهرسازی، هلال احمر، اورژانس تفاهمنامه همکاری امضا کرده است.
وی با اشاره به ترسیم اطلس و نقشه تصادفات جاده ای در کشور ادامه داد: در مجموع پنج هزار و 400 نقطه حادثه خیز در سطح کشور شناسایی شده که هزار و 585 نقطه از آن بسیار حساس و خطرناک بوده که پلیس در این نقاط حضور گسترده و فعال خواهد داشت.
سردار سلیمانی با بیان اینکه امسال در مجموع بیش از 500 هزار نفر در کشور برای ایجاد نظم و امنیت در ایام تعطیلات نوروز تلاش خواهند کرد، گفت: پلیس همیشه و در همه حال در کنار مردم خواهد بود و پلیس در ایام تعطیلات برای کاهش تلفات جاده ای در شعاع 30 کیلومتری شهرها حضور پر رنگی خواهد داشت.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از رانندگان خواست احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت مطمئنه و بدون عجله ، مدیریت زمان و رفع نواقص احتمالی وسایل نقلیه رانندگی را رعایت کنند تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشند.
وی افزود: از هشت هزار و 900 خدماتی که حاکمیت به مردم در کشور ارائه می دهد هزار و 600 مورد آن توسط نیروی انتظامی به مردم در جامعه ارائه می شود که به این خاطر مقام معظم رهبری فرمودند نیروی انتظامی ویترین نظام هستند. 
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری امروز یک مجموعه مقتدر است، اظهار داشت: ارائه خدمات بی منت توام با تواضع به آحاد مردم و برخورد قاطع و مقتدرانه با اخلالگران نظم، امنیت و آسایش مردم و جامعه همیشه و در همه حال از وظایف اصلی و الویت دار پلیس است. 
در این آیین از خدمات حسین عبدی تقدیر و هوشنگ حسینی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار