کد خبر: ۷۲۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ 13 March 2019

مافیای پنهان فوتبال با بزرگنمایی موضوع مالکیت مشترک دو تیم فوتبال تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز و پیشگویی مضحک از دربی شانزدهم اسفندماه تبریز، از اسم رمز فتنه جدید «تبانی»علیه پرافتخارترین تیم فوتبال رونمایی کرد.
«بزرگی می‌‌گوید: بعد از خراب شدن دیر یهودی‌‌ها، امر پیشگویی را به احمق‌‌‌ها واگذار کردند.»!
طرفداران تیم محبوب و جادویی تراختور سالهاست به رفتارهای مخرب علیه این تیم عادت دارند، فتنه ای که عموماً در بحبوحه نزدیکی تراختور به صدر جدول لیگ برتر، جام حذفی و ... و هراس از قهرمانی این تیم رخ می نماید تا بلکه بتوانند ترمزش را بکشند! بی هیچ توجهی به شعار «داغلاری سؤکر تیراختور» یعنی «تراکتور کوه‌ها را می‌شکافد» خود، رسوای جهان می شوند.
بدخواهان تراختور، ناکام از سناریوسازی قومی علیه این تیم از طریق نفوذی های خود در میان هواداران با شعارهای ساختارشکن و قیاس آن با کاتالونیا و بارسلونا به وسیله پیاده نظام رسانه ای، امیدوارند تا این بار نیز به لطف پول های کثیف و دوپینگ رسانه ای و در گام نهایی با اسم رمز جدید کام «پرشورها» را تلخ کنند.
وقتی «تونی» با سابقه مربی‌گری در بنفیکا در توصیف هواداران باشگاه تراختور گفت: من در بنفیکا هم چنین هواداران پرشوری ندیده بودم و«لوئیس میا»در مورد هواداران تراکتورسازی عنوان کرد: در اسپانیا هم تماشاگران زیادی می‌آیند؛ اما اینقدر هیجان ندارند...می دانستند که حرفهایشان این گونه حسادت بر می انگیزد، چنین توصیفی را بر زبان نمی آوردند و اوج احساس خود را پنهان می کردند.
امروز «تراختور» آماج حمله جریانی انحصارطلب و سازمان یافته است که چشم دیدن محبوبیت، شهرت و جایگاه رو به تزاید آن در دنیا را ندارند، غافل از این که رابطه هواداران و تراختور، ترجمانی از افسانه های عشق بی پایان به درازای تاریخ ایران است.
جماعت بدخواه تراختور اگر می دانستند که جمع افزون بر صدهزار نفر شیفته در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تنها درصدی اندک و ثابت از هواداران این تیم در اقصا نقاط دنیا و ایران هستند، شاید از شدت حسادت، خودکشی هم می کردند و چه خوب که محبت تراختور در قلب میلیونها پرشور است و بدخواهی و حسادت، به تراختوری ها راه ندارد.
افتخار امروز «تراختور» نه تعداد جام های قهرمانی بلکه نفوذ و شخصیت تمام نشدنی و هواداران «نمادساز» اوست که برخلاف تماشاگران برخی تیم های مطرح کشور که تیم خود را با هر بار گل خوردن با الفاظ و فحش های رکیک مورد لطف قرار می دهند، به هنگام گل خوردن تراختور، همصدا "عیبی یوخ" یعنی "عیبی ندارد" سر می دهند و این است رمز محبوبیت تراختور و هواداران الهام بخش.

علی اکبر روح نواز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار