رئیس پارک علم و فناوری اردبیل:
اردبیل - رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: با فراهم شدن شرایط به زودی شاهد افتتاح مجمع خیرین علم و فناوری استان اردبیل خواهیم بود.
کد خبر: ۷۲۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 14 March 2019
مجمع خیرین علم و فناوری اردبیل افتتاح می‌شود

به گزارش تابناک اردبیل، حبیب ابراهیم‌پور در آئین افتتاح دفتر کمیته فناوران ایثارگر پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به اهمیت توسعه فعالیت‌های مرتبط با علم و فناوری و توجه مضاعف به شرکت‌های دانش بنیان حمایت خیرین از چنین مراکزی در استان اردبیل مورد تاکید است.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده پیرو مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه با پارک علم و فناوری امیدوار به افتتاح مجمع خیرین علم و فناوری در استان اردبیل خواهیم بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل یادآور شد: در حال حاضر نزدیک به ۱۵۰ نفر در پارک علم و فناوری استان در حال فعالیت هستند و روز به روز بر دامنه فعالیت این مجموعه و فراگیر شدن وظایف محوله افزوده می‌شود.

ابراهیم‌پور از افزوده شدن ۴۰ هسته فعالیت به هسته‌های پارک علم و فناوری اردبیل خبر داد و افزود: افتتاح اولین کمیته فناوران ایثارگر پارک‌های علم و فناوری کشور در اردبیل نیز در راستای کسب موفقیت‌های مضاعف در پیشبرد امور و نهادینه سازی وظایف پارک علم و فناوری بوده است.

وی ادامه داد: کسب و کارهای دانش بنیان نوینی که به وسیله شرکت‌های فعال در پارک علم و فناوری معرفی و شناسایی می‌شوند بهترین راهکارها را برای صادرات محور کردن و برخورداری از بازار مناسب فروش ارائه می‌دهند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل پارک‌های علم و فناوری را حلقه اتصال جوانان به بازار کار دانست و یادآور شد: در راستای توجه به هسته‌های فعال پارک علم و فناوری در مدت زمان اخیر برای ۶۰ نفر اشتغال زایی ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار