مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آمادگی نیروهای هلال احمر اردبیل خبر داد و گفت: امسال طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا هفدهم فروردین ماه سال آینده ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۷۲۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹ 15 March 2019

به گزارش تابناک اردبیل، رامین معبودی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در اردبیل با اشاره به اینکه امسال طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت از 25 اسفند ماه شروع و تا هفدهم فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت اظهار داشت: در طرح امداد و نجات نوروز 98 نزدیک به 2 هزار و 244 نفر روز از نجاتگران در 20 پایگاه امداد و نجات در استان حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی نیز امسال توسط نیروها و امدادگران جمعیت هلال احمر استان برگزار می‌شود، افزود: نجاتگران استان در نوروز 98 با طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در خدمت هموطنان خواهند بود که در این راستا یک هزار و 386 نفر روز از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان در 15 پست ثابت در ورودی شهرها نیز به ارائه خدمات می‌پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ضمن ابراز خرسندی و رضایت از فعالیت جوانان داوطلب و امدادگران و نجاتگران هلال احمر، گفت: میانگین زمان حضور نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در سر صحنه حوادث و سوانح مانند تصادفات 11 دقیقه و 44 ثانیه است در حالی که رقم میانگین آن در کشور بیش از 12 دقیقه است.

معبودی از برگزاری طرح فرشتگان رحمت خبر داد و تصریح کرد: در این طرح جمعیت هلال احمر حلقه اتصال بین توانمندان و نیازمندان است و کمکهای خیرین را جمع آوری کرده و با حفظ کرامت در بین نیازمندان توزیع می‌کند.

وی همچنین از افزوده شدن  2 دستگاه خودرو ست نجات به مبلغ حدود 40 میلیارد ریال به ناوگان خودروی جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد و افزود: در مجموع 20 دستگاه خودرو آمبولانس ، 11 دستگاه خودروی ست نجات، 10 دستگاه خودرو کمک دار، یک فروند بالگرد هوایی، تیم های واکنش سریع و تیم توانا در تعطیلات نوروز در خدمت هموطنان و مسافران خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار