تداوم بارش برف در استان
بارش برف در پنجمین روز از بهار بیشتر مناطق استان اردبیل را سفید پوش کرد.
کد خبر: ۷۲۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 25 March 2019

به گزارش تابناک اردبیل، کوثری مهر اظهار کرد: وزش باد به همراه بارش باران و برف تا ظهر سه شنبه 6 فروردین در استان به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان تداوم خواهد داشت.

وی افزود: بارش‌ها از صبح امروز آغاز شده که در پنجمین روز از بهار چهره زمستانی به استان اردبیل بخشیده و  اوج بارش‌ها برای امشب پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی اذعان کرد: از عصر امروز  به دلیل کاهش دما بارش برف در مناطق مرکزی و جنوبی استان به‌ویژه در دامنه‌های کوه سبلان، کوه‌های باغرو، مناطق کوهستانی، گردنه الماس و صائین قابل توجه خواهد بود.

وی تصریح کرد: برف در مناطق مرکزی استان اردبیل از جمله در شهرستان‌های نیر - سرعین - اردبیل - نمین - مشگین شهر و جاده‌های مواصلاتی؛ نیر به سراب، اردبیل به سرعین، اردبیل به خلخال، اردبیل به نمین، اردبیل به مشگین شهر در حال بارش است.

کوثری مهر با اعلام اینکه دمای فعلی شهر اردبیل منفی یک درجه است، گفت: سرعین با منفی ۳ درجه سرد‌ترین و پارس آباد با ۵ درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر استان می‌باشد.

تردد در کلیه راه‌ها جریان دارد

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در گردنه‌های حیران، الماس، صائین و محور شرفه گرمی هستیم.
وی افزود: در سایر محورها نیز به‌خاطر بارش باران سطح جاده خیس و لغزنده است و با تلاش راهداران کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان داشت: برای تردد در محورهای کوهستانی داشتن زنجیرچرخ الزامی است و هموطنان عزیز قبل از سفر نیز می‌توانند آخرین وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن ۰۴۵۳۳۷۴۵۹۰۰ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل جویا شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار