تابناک اردبیل گزارش می دهد
این روزها در استان اردبیل اخباری دست به دست می شود که تعدادی از فرمانداران و مدیران استان در سفر خارج و داخل هستند...
کد خبر: ۷۲۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 26 March 2019

به گزارش تابناک اردبیل، سیل مهیب استان گلستان موجب افشای برخی پشت پرده های مدیریتی در این کشور شد، طوری که مناف هاشمی استاندار این استان در بحبوحه بحران سیل و بدون اعتنا به مسئولیت اش عازم سفر خارجی شد و سرانجام دولت با فشار افکار عمومی او را از مسئولیت اش عزل کرد.
دومینوی بی مسئولیتی تا آنجا پیش رفت که پس از سیل مهیب شیراز، فاش شد که شهردار این شهر نیز در سفر است و حساسیت های عمومی به این موضوع دوچندان شد!
همزمان با این اخبار در شبکه های اجتماعی خبری دست به دست شد که حجم انبوهی از استانداران، فرماندارن و دیگر مدیران در سراسر کشور در سفر خارج و داخل هستند و وزارت کشور پس از تکذیب و شایعه خواندن آن همه استانداران و فرمانداران را مکلف کرد تا مرخصی های خود را لغو کرده و این ایام در محل کار خود حاضر شوند.
این روزها در استان اردبیل هم اخباری دست به دست می شود که تعدادی از فرمانداران و مدیران استان در سفر خارج و داخل بوده و با وجود هشدار ستاد مدیریت بحران کشور و تکلیف استانداران و فرمانداران برای حضور در محل کار خودشان، تاکنون در این باره شفاف سازی نشده و روز به روز بر شایعات و ابهامات پیرامون این موضوع افزوده می شود.
سایت های اطلاع رسانی فرمانداری ها هر چند ملاک دقیقی برای حضور و یا عدم حضور فرماندار شهرستان در محل ماموریت خود نمی تواند باشد اما بررسی ها نشان می دهد که حتی از پنجم فروردین به عنوان آغازین روز رسمی گشایش دستگاههای دولتی چندان تحرکی در این حوزه ها به چشم نمی خورد.
روز گذشته جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه ای به استانداران، فرمانداران و بخشداران آنان را مکلف کرد که همگی در محل کار خود باشند و حتی همانجا استراحت کنند.
هر چند استان اردبیل شرایط هشدار و اضطرار ناشی از وضعیت جوی بیسایقه در بسیاری از استانهای کشور را ندارد اما این پرسش مطرح است که چرا تاکنون استاندار اردبیل در این باره با مردم صحبت نکرده و شفاف سازی نمی کند؟!
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسماعیل زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
مگر مدیریت در ایران دلبخواهی نیست؟ و هیچ توبیخی برای اقدامات منفی در اصول اداری وجود ندارد! دلش خواسته بره مسافرات، در ملاقاتی با معاون محترم سیاسی استانداری تبریز گفتم، مشکل من 22 سال است با 3840 فقره مکاتبه حل نشده. گفت 50 سال دیگر هم ادامه پیدا کند !؟ چای تو بخور بلند شو برو؟؟؟!!! آیا مدیر لایقی برای حل مشکلات مردم ساخته خواهد شد!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار