هفته چهاردهم مرحله نهایی لیگ دسته سه
در هفته چهاردهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور، تیم فوتبال شهرداری اردبیل مقابل میزبان خود شهداء دهنو آران و بیدگل شکست خورد.
کد خبر: ۷۳۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹ 07 April 2019

به گزارش تابناک اردبیل، مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور در سراسر کشور پیگیری شد و شهرداری اردبیل نماینده استان در استادیوم تختی آران و بیدگل به مصاف شهداء دهنو آران و بیدگل رفت که در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل این تیم شکست خورد.

در این دیدار تیم شهرداری با وجود شرایط نامساعد جوی ابتدا از میزبان خود گلی را دریافت کرد اما در ادامه توانست از حریف خود پیش بیافتد، در ادامه داور برای تیم شهداء دهنو آران و بیدگل دو ضربه پنالتی اعلام کرد و این تیم با به ثمر رساندن این ضربات پنالتی بازی را به سود خود به پایان رساند.

 
شکست تلخ خارج از خانه شهرداری اردبیل + جدول رده‌بندی

 

شهرداری اردبیل که پس از کش و قوس‌های فراوان، در روز‌های آخر راهی این مسابقات شده است تا هفته یازدهم نتایج قابل قبولی را کسب کرده بود اما در دو هفته اخیر نتوانسته بود خوب نتیجه بگیرد اما با این پیروزی و با وجود مشکلات و حواشی موجود می‌تواند با اتکاء به همت و غیرت برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور تمام تلاش خود را صورت دهد.

پس از پایان هفته چهاردهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور شهرداری اردبیل با ۲۰ امتیاز از ۱۴ بازی در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه یک رقابت‌ها قرار دارد.

در هفته پانزدهم رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور شنبه ۲۴ فروردین ماه، شهرداری اردبیل از ساعت ۱۶:۰۰ در استادیوم علی دایی اردبیل میزبان تیم شهرداری نوشهر خواهد بود.

مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور با حضور ۳۰ تیم در ۳ گروه در حال پیگیری است و شهرداری اردبیل در گروه یک با تیم‌های شهرداری آستارا، تازان تهران، میلاد مهر تهران، شهرداری فریدون‌کنار، شهید مولایی قراخیل، شهدای دهنو و آران بیدگل، پاس گیلان و موکریان مهاباد هم‌گروه می‌باشد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار