کد خبر: ۷۳۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ 09 April 2019

به گزارش آران مغان، قریب به دو ماه پروازهای مسیر تهران - پارس آباد و بالعکس بنا به دلایلی از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) تعطیل شده بود که این شرکت هواپیمایی از 20 فروردین ماه 98 مجددا اقدام به برقراری پروازهای فرودگاه شهرستان مرزی پارس آباد مغان کرد.

از سرگیری پروازهای تهران-پارس آباد و بالعکس در شرایطی صورت گرفت که صدیف بدری، عضو هیات رئیسه و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس و شکور پورحسین نماینده  پارس آباد با تذکر کتبی و سوال از وزیر راه و شهرسازی اهرم‌های نظارتی مجلس را در این خصوص به کار بسته بودند.

صدیف بدری پیش از این با خانم شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما نیز دیدار داشته و خواستار از سرگیری پروازهای فرودگاه پارس آباد مغان شده بود.

تعطیلی پروازهای فرودگاه شهرستان مرزی پارس آباد مغان در حالی موجبات نارضایتی مردم منطقه را به همراه داشت که از سویی استاندار اردبیل از توسعه فرودگاه شهرستان مرزی پارس آباد مغان به واسطه راه اندازی بخش باربری با هدف رونق کشاورزی خبر داده بود!

گفتنی است، طبق برنامه اعلام شده پروازهای مسیر تهران-پارس آباد و بالعکس از سه شنبه 20 فروردین فعال می شود و طبق معمول روزهای شنبه و سه شنبه شهروندان جهت رزرو بلیط می توانند با مراجعه به سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اقدام به این کار کنند.

 

///

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار