مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با هدف حمایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در استان، ۲۰ هزار حلقه لاستیک در بین آنان توزیع شد.
کد خبر: ۷۳۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ 09 April 2019

به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی در بازدید از ناوگان حمل و نقل عمومی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت لوازم یدکی خودروهای سنگین در استان و با هدف حمایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در استان، 20 هزار حلقه لاستیک در بین آنان توزیع شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های رانندگان برای ما یک اولویت اساسی است که در این زمینه راه‌اندازی مرکز نوبت دهی و اعلام بار به شکل عملیاتی نیز از جمله این مطالبات بوده است که درصدد هستیم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های اساسی این مهم را به مثمرثمر بنشانیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بسیاری از مطالبات رانندگان به‌حق بوده و باید مورد توجه واقع شود که سال گذشته نیز در این زمینه مواردی مطرح شد که در راستای رفع مشکلات و حل و فصل این موارد درصدد هستیم تا بتوانیم مطالبات آنان را برطرف کنیم.

رحمتی تصریح کرد: در ارتباط با تحقق بیمه رانندگان نیز برنامه‌ریزی‌ لازم انجام یافته و اقداماتی تحقق یافته و هم‌اکنون  در ارتباط با افزایش کرایه‌ها نیز مواردی مورد توجه واقع شده است که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت بوده است که این موارد در آینده‌ای نزدیک حل و فصل خواهد شد.

وی بیان کرد: ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی در استان نیز از اهم مواردی است که در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های مربوطه در راستای تحقق اجرای این طرح نیز موفق عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار