مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اردبیل خبر داد؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه در حوزه صنعت برق استان اردبیل با ۲۳ درصد افزایش تولید مواجه شده است، گفت: با همت کارکنان در تلاش برای رقم زدن عملکرد مثبت و مطلوبی بوده و به عملکرد مناسبی نیز در این خصوص دست یافته‌ایم.
کد خبر: ۷۳۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳ 09 April 2019

حسن محمدی

به گزارش تابناک اردبیل، حسن محمدی در دیدار با فرماندار شهرستان پارس آباد تصریح کرد: یکی از مهمترین سیاست‌های شرکت توزیع نیروی برق با وجود قرارگیری در تنگناهای مالی افزایش میزان تولید بر برای جلوگیری از قطعی، بهبود خدمات و جلب رضایت مشترکین است.

وی با اشاره به تلاش مضاعف و شبانه روزی فعالان صنعت برق در استان، افزود: با همت کارکنان در تلاش برای رقم زدن عملکرد مثبت و مطلوبی بوده و به عملکرد مناسبی نیز در این خصوص دست یافته‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به وضعیت مصرف برق در شهرستان‌های شمالی استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: برق مصرفی شهرستان پارس آباد به دلیل گرمای هوا بیش از حد مجاز گزارش شده است.

محمدی یادآور شد: از دیگر دلایل مهم قطعی برق در پارس آباد خارج شدن نیروگاه برق آذربایجان از مدار تولید بوده که با برنامه ریزی های لازم در تلاش برای برطرف سازی هر چه مناسب و سریع این موضوع خواهیم بود.

به گفته وی کاهش تعرفه برق در شهرستان پارس آباد به تعرفه مناطق گرمسیری در دستور کار بوده و تمهیدات لازم در این خصوص انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در پایان ابراز امیدواری کرد که با اقدامات انجام شده در سال جاری خاموشی و قطعی برق را در استان شاهد نباشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار