همزمان با روز گرامیداشت جانباز؛
همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز،به منظور تجدید میثاق با آرمانهای شهیدان والامقام انقلاب از جانبازان شاغل در شهرداری اردبیل تجلیل شد.
کد خبر: ۷۳۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ 12 April 2019

 


به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان امروز در تجلیل از جانبازان که در عمارت شهرداری اردبیل برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز گفت: جانبازان یادآور خاطرات 8 سال دفاع مقدس هستند و تجلیل و تکریم این دلیر مردان ضروری است.

وی همچنین با اشاره به اینکه جانبازان و ایثارگران اسوه های واقعی جهاد، ایثار و فداکاری هستند، افزود: انتقال پیام ایثار و شهادت، در سطح جامعه از وظایف تمامی نهادهاست که باید به بهترین شیوه در جامعه رواج یابد.

لطف اللهیان با بیان اینکه هرساله هدف از برگزاری چنین مراسماتی ، انتقال پیام شهدا، جانبازان و ایثارگران به نسل های کنونی و آینده است، افزود: ضروری است روحیه ایثارگری را در جوانان و نسل های آینده افزایش دهیم.

شهردار اردبیل با یادآوری اینکه بی تردید توسعه، امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا و فداکاری و رشادت های جانبازان و ایثارگران غیور هستیم، ادامه داد: بایستی پیام شهدا را درک کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از این ترویج و ارتقا داد.

همچنین در این مراسم با اهدای لوح سپاس از جانبازان شاغل در شهرداری اردبیل تجلیل شد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار