تندباد در راه اردبیل است
از عصر سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی جدید، سرعت وزش باد افزایش یافته و در روز چهارشنبه باد جنوبی گرمیج با سرعت تند تا شدید در غالب مناطق استان خواهد وزید.
کد خبر: ۷۳۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 13 April 2019

به گزارش تابناک اردبیل، سیاوش محمدی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی امروز آسمان در سطح استان اغلب ابری و در برخی مناطق بارش باران غالبا به صورت رگبار و رعدوبرق را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: طی دیشب در بیشتر مناطق استان بارش رگباری در برخی مناطق توام با رعدوبرق رخ داد که بیشترین بارش از شهرستان‌های سرعین و مشکین‌شهر با 6 میلیمتر به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در ادامه فعالیت این سامانه بارشی طی امروز، بارش باران اغلب به صورت رگبار موقت در مناطقی از استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی پیش‌بینی می شود.

محمدی گفت: به دلیل استقرار پرفشار سطح زمین، ضمن کاهش نسبی دمای هوا، آسمان بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق شمالی و نواحی منتهی به استان گیلان غالبا ابری و مه آلود خواهد بود که این سامانه امشب از استان خارج می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از فردا تا اواسط هفته جاری جوی نسبتا پایدار با افزایش نسبی دمای هوا، گاهی با وزش باد در سطح استان انتظار می‌رود.

وی اظهار کرد: از عصر روز سه شنبه ضمن ورود سامانه بارشی جدید به منطقه، سرعت وزش باد افزایش یافته و در روز چهارشنبه وزش باد جنوبی گرمیج با سرعت تند تا شدید در غالب مناطق استان خواهد وزید.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار