کد خبر: ۷۳۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ 17 April 2019
محور سرچم ـ اردبیل برای ‌تردد خودروها ایمن‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی رحمتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی 10 اکیپ راهداری، 3 هزار و 500 مترمکعب ریزش برداری در 48 ساعت گذشته در محور اردبیل سرچم انجام و این محور مطابق وعده اعلام شده بازگشایی شد.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان گفت: هم اینک محور سرچم از ایمنی کافی برای تردد خودروها و شهروندان و مسافران برخوردار است و خوشبخانه در این زمینه در حال حاضر مشکلی وجود ندارد که درصدد هستیم با تلاش راهداران وضعیت جاده‌های استان را به شکل مطلوب حفظ کنیم.

 رحمتی در ارتباط با وضعیت حمل و نقل اردبیل نیز تصریح کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده برای رانندگان و کمبود لاستیک و از سویی افزایش بهای آن تدابیری جهت توزیع با نرخ مصوب اندیشیده شده است.

عضو شورای اداری استان تصریح کرد: بر همین اساس تامین لاستیک از طریق وزارت صمت و توزیع آن از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می شود که با تفویض اختیار از سازمان مرکزی توزیع بهینه در استان نیز انجام می شود.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته لاستیک‌های وارده به استان با قیمت مصوب به دست مصرف کننده می‌رسد و هدف حمایت از رانندگان است و از ابتدای مرداد ماه 97 تاکنون 11 هزار و 600 جفت لاستیک برای ناوگان باری و مسافری توزیع شده که همچنان ادامه دارد.

رحمتی افزود: توزیع لاستیک به رانندگان دارای کارت هوشمند انجام می شود و 15 درصد توزیع نیز به سایر رانندگان اختصاص یافته است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار