شهردار اردبیل در جشن روز جوان:
شهردار اردبیل گفت: جوانان مومن و متدین با تکیه بر سیره و مرام اهل بیت سرمایه‌های تحول‌آفرینی هستند که شهر و دیارمان را در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می‌دهند.
کد خبر: ۷۳۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ 19 April 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در مراسم جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در پیاده‌راه عالی قاپوی اردبیل اظهار کرد: جوانان ما باید به الگوی بی‌نظیری همچون حضرت علی اکبر (ع) با سجایای اخلاقی و فضایل اعتقادی بی‌نظیر تاسی کرده و به آن افتخار کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر جامعه که به توان و بضاعت جوانان خود تکیه کند به راحتی می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت را به سرعت طی کند که ما در اردبیل نیز با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان می‌توانیم در همه صحنه‌ها و جبهه‌ها به توفیقات روزافزون دست پیدا کنیم.

شهردار اردبیل با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه فرارسیدن نیمه شعبان و برگزاری جشن انتظار در جای جای شهر حسینی و ولایی اردبیل بیان کرد: در این روزهای فرخنده شهر اردبیل به زینت معنویت و شکوه و عظمت دلدادگی به خاندان عصمت و طهارت آراسته شده و قطعا این سرمایه‌ها می‌تواند جوانان ما را متحول کند.

لطف‌اللهیان به رویکرد شورا و شهرداری در تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی با محوریت جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا در سال جدید که به نام رونق تولید معروف و مشهور است بتوانیم در کارگاه‌های عمران و آبادانی شهر اردبیل نیز با تکیه بر توان جوانان رونقی مضاعف و شایسته ببخشیم.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و در پیاده‌راه فرهنگی عالی قاپوی اردبیل برگزار شد برنامه‌های متنوع مولودی‌خوانی و نمایشی برگزار و شرکت‌کنندگان در جشن ولادت فرزند برومند سالار و سرور شهیدان امام حسین(ع) به شور و شعف پرداختند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار