این ماجرا بحثی انحرافی است
آقای "مهندس" چنانچه به دنبال اجرای عدالت و برخورد با هر گونه بی قانونی است، موضوع مطرح شده را از صدر دستگاههای اداری، شرکت‌های دولتی، شهرداری‌ها و ...
کد خبر: ۷۳۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 29 April 2019

تحریریه تابناک اردبیل - آقای "مهندس" بهروز ندایی، معاون سیاسی استاندار اردبیل که در صدر وظایف 39 گانه او برنامه ریزی، نظارت و برگزاری انتخابات به سبب یازدهمین دوره انتخابات مجلس در اسفندماه جاری واجد اهمیت بالایی است، امروز در همایش روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا، «دهیاران» را که اتفاقاً نقش بی بدیلی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند، تهدید به برخورد کرد!

به نوشته ایرنا، او خطاب به «دهیاران» گفت که با هر گونه بکارگیری و اشتغال غیرقانونی در دهیاری ها برخورد خواهد کرد.

کسی که از تشکیلات سازمانی شهرداری ها و دهیاری ها و میزان اعتبارات، درآمد و اختیارات این دو مطلع باشد می داند که امروزه بیشترین تخلفات در بکارگیری و استخدام غیرقانونی و سفارشی مقامات سیاسی، ذینفوذ و نمایندگان مجلس در شهرداری ها انجام می گیرد و لذا طرح بکارگیری غیرقانونی در دهیاری ها بحثی کاملاً انحرافی و مصداق ضعیف کشی است.

آقای "مهندس" چنانچه به عنوان یک کارگزار دولتی به دنبال اجرای عدالت و برخورد با هر گونه بی قانونی و اقدامات "کنترلی" است، بهتر است موضوع مطرح شده را از صدر دستگاههای اداری، اجرایی، شرکت های دولتی، شهرداری‌ها و شرکت‌های خصولتی در استان آغاز کند و در فرایند این اقدام، دهیاران را نیز مشمول مجازات قرار دهد.

مطابق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 ، بالغ بر 400 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 270 هزار نفری استان اردبیل  در روستاها سکونت دارند و در انتخابات بیش از شهرها در پای صندوق های رای مشارکت می کنند.

در این باره بخوانید

 انتهای پیام   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار