کد خبر: ۷۴۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 02 May 2019

واحد رحیمی مسؤول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس‌آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: صبح امروز سینما انقلاب شهرستان پارس آباد دچار آتش سوزی شده بود که گروه امدادی آتش‌نشانان پارس آباد برای اطفا حریق به محل سینما اعزام شدند.

وی گفت: این آتش سوزی  در حدود ساعت 10 و 50 دقیقه صبح امروز اتفاق افتاده و  15 دقیقه بعد از شروع آتش سوزی متولیان سینما به واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس‌آباد اطلاع دادند.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد بیان کرد: با توجه به گزارشات اولیه از شدت آتش سوزی همزمان 2 اکیپ متشکل از 4 مامور با 2خودرو سنگین پیشرو و پشتیبانی به صحنه اعزام و  با اعلام حالت آماده باش ماموران شیفت‌های استراحت آتش نشانی نیز جهت پشتیبانی در محل حادثه حضور یافتند.

رحیمی ادامه داد: علت حادثه طبق برآورد اولیه سهل انگاری در استفاده از کپسول تحت فشار گاز مایع«پیک نیک» اعلام شده و نتیجه نهایی بعد از بررسی دقیق توسط کارشناسان آتش نشانی متعاقبا اعلام می‌شود.

وی افزود: از همشهریان عزیز خواهشمندیم در صورت مواجه با هر گونه حادثه آتش سوزی با حفظ خونسردی بلافاصله با سامانه 125 تماس بگیرند.

///

////

////

///

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
تا اونجایی که من یادمه این سینما هر 5-6 سال یکبار ، یه بار دچار آتش سوزی شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار