کد خبر: ۷۴۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 06 May 2019

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد که شمار قربانیان حادثه آتش سوزی هواپیمای سوپر جت روسیه هنگام فرود اضطراری به 41 نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت روسیه اعلام کرده است که بیشتر قربانیان در نتیجه سوختگی و استنشاق مونو اکسید کربن جان خود را از دست  داده‌اند. 

 رسانه‌های روسیه یکشنبه شب به وقت تهران از آتش گرفتن یک فروند هواپیمای مسافربری سوپر جت در یکی از فرودگاه‌های این کشور حین فرود اضطراری خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، این هواپیما که از نوع «سوخو-100 سوپر جت» بود حین فرود در فرودگاه «شرمتوا» مسکو  و در حالی که ۷۸ سرنشین به همراه داشت، آتش گرفت.

وبگاه شبکه خبری «راشاتوی» نیز در این زمینه نوشت که به‌دنبال این حادثه که ساعت ۱۸:۴۰ به وقت محلی رخ داد، مسافران وحشت‌زده با شتاب از هواپیما خارج شدند. این سوپر جت به خطوط هوایی «ایرفلوت» روسیه تعلق داشت. 

شبکه راشا تودی گزارش داد که تحقیقات درباره علت این حادثه آغاز شده است و دو کارشناس مربوطه به این شبکه گفته‌اند چند احتمال را در تحقیقات در نظر خواهیم گرفت. 

براساس این گزارش، کارشناسان معتقدند که عامل رعد و برق، اتصال الکترونیکی و یا اقدام جنایی از عوامل در دست بررسی برای یافتن علت این سانحه است. 

کارشناسان می‌گویند با توجه به تصاویری که هنگام فرود اضطراری گرفته شده است این هواپیما در آسمان آتش گرفته است و احتمالات بالا از جمله دستکاری عمدی را نمی‌توان رد کرد.

 

آتش سوزی یک هواپیما در روسیه/ تعدادی کشته و زخمی (+عکس و فیلم)

آتش سوزی یک هواپیما در روسیه/ تعدادی کشته و زخمی (+عکس و فیلم)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار