تحرکات انتخاباتی در حاشیه سفر روحانی به اردبیل
استاندار اردبیل بدانند که برخی رفتارهای فرمانداران و مجریان انتخابات در حوزه‌های انتخابیه می‌تواند شائبه نقض اصل بیطرفی در انتخابات تلقی شود.
کد خبر: ۷۴۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 09 May 2019

تحریریه تابناک اردبیل- سال منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی از گذشته تا به اکنون در پوشش‌های مختلف محملی برای خودنمایی و تبلیغات محسوس ونامحسوس  افراد و گروههای سیاسی مورد سوء‌استفاده بوده است.

از یک سو مسئولان دولتی برای موفق جلوه دادن برنامه‌ها و شعارهای خود در چنین مقطعی تحرکات و تلاش‌های خود را مضاعف و برجسته می‌کنند و از سوی دیگر نامزدها و نیز نمایندگان مجلس به منظور جلب نظر مجدد افکار عمومی سعی می‌کنند تا به هر بهانه ممکن جلوی دید و انظار عموم باشند.

سفر استانی موعود رئیس‌جمهور به اردبیل در تابستان جاری موجب شده تا نمایندگان برخی حوزه‌های انتخابیه به طور زودهنگام و در بستر طرح‌ها و پروژه‌های موردنظر افتتاح تحرکات غیرمتعارف و تبلیغاتی خود را آغاز کنند.

این در حالی است که استاندار اردبیل به عنوان مسئول برگزاری انتخابات و همکاران او در شهرستان‌ها به عنوان مجریان انتخابات هیچ گونه واکنشی به این رفتارها نداشته‌اند.ً

امروز مجریان انتخابات در استان اردبیل بابد تکلیف خود را با مردم روشن کنند؛ نمی‌شود که با حفظ جایگاه حقوقی که لازمه آن حفظ امانتداری است،‌ منویات، تمایلات سیاسی و شخصی و گروهی نیز مدنظر باشد و چه بسا اتخاذ چنین رویه‌ای می‌تواند شائبه اصل بیطرفی در انتخابات تلقی شود.

ناگفته پیداست که یکی از آفت‌های سفر افتتاح‌محور و تعویق‌های مکرر زمانی سفر آقای رئیس‌جمهور در سال انتخابات به اردبیل، حواشی احتمالی انتخاباتی آن است که می‌تواند در مواردی هم برای مسئولان استان دردسرساز باشد. 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
مردم استان از استاندار انتظار دارند بیش از این در تغییر مدیران ضعیف و ناکار آمد دستگاههای اجرایی تعلل نکنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار