با تصویب اعضای شورای شهر اردبیل؛
اعضای شورای شهر اردبیل در شصت و پنجمین جلسه رسمی خود با تعدیل و تعیین قیمت دستگاه‌های بازی شورابیل براساس بررسی کمیسیون تخصصی و اعلام نظر در این زمینه موافقت کردند.
کد خبر: ۷۴۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 10 May 2019
به گزارش تابناک اردبیل، در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل با نرخ ۲۰۰ هزار ریال برای اتوبوس دریایی با پذیرایی از همشهریان و میهمانان، نیم ساعت دوچرخه‌سواری به مبلغ ۴۰ هزار ریال، قطار تفریحی در قبال یک بار دور زدن مسیر به مبلغ ۳۰ هزار ریال، استفاده از چهارچرخ به مدت نیم ساعت با پرداخت ۲۰۰ هزار ریال، موتور شارژی به مدت ۲۰ دقیقه با پرداخت ۸۰ هزار ریال، قایق پدالی ۷۰ هزار ریال و قایق موتوری ۸۰ هزار ریال موافقت کردند.

تعدیل قیمت‌ها دستگاه‌های بازی شورابیل با ارائه خدمات باکیفیت

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با تعدیل قیمت‌ها در کمیسیون اعضای شورای شهر با نرخ‌های جدید موافقت کردند تا در سالجاری ارائه خدمات در قبال دریافت این هزینه‌ها برای همشهریان و مسافران انجام شود.

حسین افسانه خاطرنشان کرد: ما با در نظر گرفتن شرایط سرمایه‌گذار و وضعیت اقتصادی همشهریان این نرخ‌ها را اعلام کردیم و امیدواریم ارائه خدمات با کیفیت مناسب انجام شود.

وی در مورد تعریض برخی از خیابان‌ها و بازگشایی با انجام توافق با برخی از همشهریان بیان کرد: ما مهلت یک ماهه برای انجام توافق شهرداری با مالکان را پیشنهاد کردیم که اعضای شورای شهر با این فرصت موافقت کردند تا در صورت عدم توافق پرونده به کمسیون ماده ۹ ارجاع شود.

عضو شورای شهر اردبیل به لایحه شهرداری برای اخذ مجوز زمین قابل واگذاری به کارکنان جهاد کشاورزی جنب شهرک نادری اردبیل اشاره کرد و افزود: با توافق شهرداری در ۱۵ هکتار زمین مقرر شده از قطعات تفکیکی ۶۶ قطعه سهم شهرداری و ۱۴۲ قطعه نیز سهم جهاد کشاورزی تعریف و تامین شود.

افسانه گفت: ما در دور چهارم شورای شهر اردبیل با این توافق شهرداری و مالکان موافقت کردیم اما به دنبال نامه‌نگاری سازمان بازرسی مبنی بر اجرا نشدن این مصوبه کار به حال خود رها شد تا اینکه اعضای تعاونی در دیداری که با مسئولان بازرسی داشتند مشکلات را رفع و نظر مساعد این سازمان را کسب کردند.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه این مجموعه تعاونی محسوب نمی‌شوند و در این مرحله نیز اکثر اعضای شورای شهر با واگذاری به شرط تامین سهم شهرداری موافق هستند و امیدواریم این پرونده به سرانجام برسد.

تعیین تکلیف ۲۰۰ نفر از کارکنان شهرداری 

شهردار اردبیل نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: گردش کار طی شده و با گله‌مندی کارکنان جهاد کشاورزی و استاندار اردبیل برای تعیین تکلیف این پرونده قرار شد تغییر کاربری با تعیین سهم شهرداری انجام شود تا ۲۰۰ نفر از کارکنان شهرداری که منتظر این مصوبه هستند تعیین تکلیف شوند.

حمید لطف‌اللهیان افزود: با یک مکانیزم مشخص این تفکیک انجام خواهد شد و پرونده به کمیسیون ماده ۵ ارجاع خواهد شد تا نسبت به تعیین تکلیف این پرونده و زمینی که در داخل محدوده و کاربری آن نیز فضای سبز است تعیین تکلیف شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار